سیل مهربانی همکلاسی‌ها در تبریز به راه افتاد

تبریز (پانا)- با توجه به انتخاب آموزش و پرورش آذربایجان شرقی به عنوان استان معین برای کمک به آموزش و پرورش استان خوزستان طرح "سیل مهربانی همکلاسی‌ها " به همت شورای تشکل‌های دانش آموزی استان ( سازمان دانش آموزی، بسیج دانش آموزی، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان و سازمان جوانان جمعیت هلال احمر) در مدارس استان به راه انداخته شده است.

کد مطلب: ۹۰۸۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
سیل مهربانی همکلاسی‌ها  در تبریز به راه افتاد

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در مراسم "سیل مهربانی همکلاسی ها" در دبیرستان سمیه ناحیه 2 آموزش و پرورش تبریز با اشاره به سیل اخیر و آثار تخریبی آن در کشور، گفت: متاسفانه در اثر این سیل بسیاری از مدارس در مناطق سیل زده کشور تخریب شده اند و برخی از مدارس نیز به عنوان ستاد اسکان موقت برای سیل زدگان اختصاص داده شده است.

طاهر علمی خطاب به دانش آموزان ادامه داد: دانش آموزان مناطق سیل زده کشور در حال حاضر مجبور به ادامه تحصیل در کانکس هستند و متاسفانه لوازم التحریر و کتبی برای تحصیل ندارند و امروز این وظیفه ما به عنوان یک انسان و مسلمان است که با کمک و همدلی شما دانش آموزان درصدی از آلام آن ها را برطرف کرده و نیازهای اولیه آنان را فراهم کنیم.

وی با بیان این که استان آذربایجان شرقی به عنوان استان معین برای آموزش و پرورش خوزستان انتخاب شده است، گفت: با توجه به گستردگی آثار تخریبی سیل همه می توانند حتی با کمترین مبلغ در کمپین کمک به دانش آموزان منطقه سیل زده خوزستان مشارکت کنند و وظیفه شرعی و وانسانی خود را در قبال هم میهنان انجام دهند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 تبریز نیز در این مراسم ضرورت کمک به هموطنان سیل زده را یادآور شدو گفت: امروز همه ما در این محل جمع شدیم تا به دانش آموزان مناطیق سیل زده بگوییم که تنها نیستند و سیل مهربانی برای کمک به آنها به راه انداخته شده است.

جعفر راستگو افزود: همه دانش آموزان، فرهنگیان و اولیاء می توانند در حد توان در امر کمک به دانش آموزان مناطق سیل زده مشارکت کنند و با حرکتی عظیم، اتحاد خود برای کمک به مناطق سیل زده را به معرض نمایش بگذارند.

در پایان این مراسم دانش آموزان و فرهنگیان کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به مناطق سیل زده اهدا کردند و به کمپین حمایت از سیل زدگان کشور پیوستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار