مدیرکل آموزش و پرورش استان تاکید کرد:

لزوم تعمیق باور های دینی در بین دانش آموزان

ارومیه(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: هدف نظام تعلیم و تربیت باید تعمیق باور های دینی در بین دانش آموزان و پاسخگویی به شبهات آنها باشد.

کد مطلب: ۹۰۸۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
لزوم تعمیق باور های دینی در بین دانش آموزان

جلسه شورای قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان صبح امروز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و رئیس اقامه نماز استان در محل سالن مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو ارومیه برگزار شد.

ابراهیم محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان در این جلسه اظهار داشت: بحث توانمندسازی نیروی انسانی در حوزه امور تربیتی باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه هدف نظام تعلیم و تربیت باید تعمیق باور های دینی در بین دانش آموزان باشد؛ گفت: علت یابی مشکلات اعتقادی در بین دانش آموزان ضروری است.

محمدی خاطر نشان کرد: حضور مسئولان مدرسه و معلمان در نماز جماعت مدارس یک روش تربیتی عملی برای ترویج فرهنگ اقامه نماز است.

وی با تاکید بر اینکه هر شش ساحت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مبنا و رویکرد تربیتی دارد؛ افزود: فعالیتهای گروهی در حوزه پرورشی نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

علی برزگر، رئیس ستاد اقامه نماز استان نیز گفت: تشکیل کار گروه شناسایی موانع اثرگذاری امور تربیتی در سطح مدارس ضروریست.

این مقام مسئول اذعان کرد: باید اولویت امور تربیتی در کنار مسائل آموزشی همواره در سطح مدارس مد نظر باشد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان افزود: ارادت خاص مردم آذربایجان نسبت به ائمه اطهار یک ظرفیت مناسب برای امور تبلیغی است.

قدرت اله قاسمی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان نیز بیان کرد: بر اساس مصوبه ستاد اقامه نماز استان، از ظرفیت روحانیون مستقر در سپاه شهدای استان برای فعالیت تبلیغی و اقامه نماز در مدارس استفاده خواهد شد.

وی افزود: تعداد مدرسه امین از 8 مدرسه به 354 مدرسه امین در سطح استان افزایش یافته است که در قالب این طرح روحانیون محترم در سطح مدارس مستقر هستند.

محمد مجرد، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ارومیه نیز گفت: امسال، تعداد ۱۵هزار نفر در دوره ابتدایی و ۴۴هزار نفر در دوره متوسطه در مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن، عترت و نماز شرکت کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: در ۳۵مدرسه پسرانه و ۳۲نفر مدرسه دخترانه ناحیه دو ارومیه، روحانیون محترم حضور فعال دارند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار