سیل مهربانی همکلاسی های تهرانی در راه است

تهران(پانا) - پویش ملی «سیل مهربانی» روز چهارشنبه در مدرسه نمونه دولتی «شایسته» واقع در منطقه 11 تهران، با حضور مقامات و مسئولین وزارت آموزش و پرورش برگزار می شود.

کد مطلب: ۹۰۸۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
سیل مهربانی همکلاسی  های تهرانی در راه است

پویش ملی «سیل مهربانی» که برای حمایت دانش آموزان از همکلاسی های آسیب دیده شان در سیلاب های اخیر شکل گرفته است در روز چهارشنبه به ایستگاه آخر می رسد.
این پویش ملی که برای همدردی با هم‌وطنان مناطق سیل‌زده، قرار است با مشارکت گسترده ۱۴ میلیون دانش‌آموز به همراه اولیاء و فرهنگیان رقم بخورد، روز چهارشنبه در شهر تهران در مدرسه نمونه دولتی شایسته منطقه 11 با حضور مسئولین وزارتخانه آموزش و پرورش برگزار می شود.
طرح سیل مهربانی با هدف ترویج فرهنگ نوعدوستی، تلاش، ایثار و مشارکت جویی در بین دانش آموزان، همدلی و همراهی با دانش آموزان و خانواده های آسیب دیده از سیل اخیر و انسجام بخشی هدایای نقدی و غیر نقدی دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا در مدارس اجرایی شده است.
«سیل مهربانی همکلاسی‌ها» با تلاش و هماهنگی چهار تشکل دانش‌آموزی شامل؛ اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، بسیج دانش‌آموزی، سازمان دانش‌آموزی و هلال احمر برگزار می‌شود وکمک‌های مردمی جمع‌آوری شده از سوی دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان با نظارت ستاد بحران منطقه هزینه می‌شود تا در زمینه مهم‌ترین موارد مصرف شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار