اردوگاه آیت‌الله کمالوند خرم آباد ظرفیت مناسبی برای برگزاری اردوهای کشوری است

خرم آباد(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان،در در جلسه شورای برنامه ریزی اردوگاه آیت‌الله کمالوند: گفت: اردوگاه آیت‌الله کمالوند خرم آباد ظرفیت مناسبی برای برگزاری اردوهای کشوری است و همه معاونت ها باید از این ظرفیت استفاده کنند.

کد مطلب: ۹۰۷۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
اردوگاه آیت‌الله کمالوند خرم آباد ظرفیت مناسبی برای برگزاری اردوهای کشوری است

اسدالله عباس زاده در شورای برنامه ریزی اردوگاه آیت‌الله کمالوند شهرستان خرم آباد با حضور مدیران اردوگاه ها، روسای ادارات و کارشناسان فرهنگی هنری سراسر استان اظهار کرد: بر اساس تاکیدات مدیر کل آموزش و پرورش لرستان باید شرایطی را فراهم کنیم که دانش آموزان بتوانند مهارت را بیاموزند لذا باید با ایجاد تغییرات لازم، مهارت آموزی را در اردوگاه مستقر کنیم و اگر چنین نشود اردوگاه ها تعطیل خواهند شد.

عباس زاده تصریح کرد:رسالت آموزش و پرورش آموزش تربیت نسل آینده است.

وی خاطرنشان کرد: در اردوها مشخص می شود فعالیت های تربیتی ما نتیجه بخش بوده است یا خیر، لذا اردو یکی از راه های تربیتی است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان لرستان گفت: مهارت های اجتماعی را در اردوها به دانش آموزان بیاموزیم.

وی ادامه داد: تعیین اهداف اردو، آموزش مربیان و سرپرستان اردو، استفاده از وسایل نقلیه مناسب و مجهز برای ایاب وذهاب دانش آموزان از اساسی ترین مسائل برگزاری اردوهاست.

عباس‌زاده تصریح کرد: طراحی، اجرا و ارزشیابی سه اصلی است که باید همواره در حین برگزاری اردوها به آن توجه کنیم.

وی استفاده از تجربیات اردویی دوره‌های گذشته در برگزاری اردوها را بسیار موثر دانست وافزود: در انتخاب محل برگزاری اردوها باید دقت شود مکان‌هایی انتخاب شود که کمترین خطر را برای دانش‌آموزان داشته باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان افزود: همه فعالیت های فرهنگی از جمله برگزاری اردوها، مقدمه رسیدن دانش آموزان به حیات طیبه است.

در پایان این جلسه در مورد مسائل و مشکلات اردوگاه تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار