تشکیل ستاد شعبانیه درشهرری

شهرری (پانا)- جلسه ستاد شعبانیه شهرری جهت هماهنگی جشن نیمه شعبان با حضور شهردار، معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 20 و اعضای ستاد در سالن شهید طهرانی مقدم برگزارشد.

کد مطلب: ۹۰۷۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل ستاد شعبانیه  درشهرری

فرهاد افشار شهردار منطقه 20 با اشاره به اهمیت مدیریت ارزشهای دینی و مذهبی گفت: مدیریت شهری همچون گذشته برای برپایی این جشن‌های مردمی همکاری لازم را خواهد داشت و برای برپایی هر چه باشکوهتر این مراسم، مشارکت شهروندان در آذین بندی نقش مهمی دارد.

او به ایجاد انگیزه در فعالان زیباسازی این عید بزرگ افزود: مردم همیشه به صورت خودجوش و با عشق و محبت به اهل بیت (ع)برای زیباسازی کوچه‌ها و خیابان‌ها تلاش می کنند و شهرداری منطقه بیست نیز به پاسداشت مشارکت و همکاری شهروندان، امسال به سه مورد از تزیین کوچه‌های منتخب هدیه معنوی سفر کربلا را اهدا خواهد کرد.

شهردار منطقه تصریح کرد: با توجه به پتانسیل خوب شهرداری منطقه 20 در استفاده از سیستم‌های نرم افزاری اطلاع رسانی و طراحی اپلیکیشن‌های کاربردی، این سازمان آمادگی آن را دارد که در راستای ارتقاء فرهنگ مهدویت، همکاری لازم را با ستاد شعبانیه داشته باشد.

عزیز وکیلی رئیس ستاد شعبانیه منطقه بیست در این جلسه اظهار کرد: اقلام مورد نیاز برای آذین بندی محله‌های شهرری تهیه شده و با قیمت نازل و چهل درصد تخفیف در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار