شمارش معکوس برای برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه

تهران (پانا) - تهران در آستانه برگزاری بزرگترین رویداد حوزه بورس، بانک و بیمه قرار دارد، نمایشگاهی که علاوه بر اهمیت داخلی، جایگاه بین المللی ویژه ای دارد و این جایگاه موجب شده امسال برخی از نهادهای بین‌المللی در آن حضور یابند.

کد مطلب: ۹۰۷۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد
شمارش معکوس برای برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه(فاینکس ۲۰۱۹) این نمایشگاه بزرگ از دوم تا پنجم اردیبهشت ماه با حضور بیش از 320 شرکت و نهاد در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس با بیان این مطلب گفت: دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه(فاینکس ۲۰۱۹) در فضایی بالغ بر ۱۶ هزار متر مربع و در هشت سالن نمایشگاهی و فضای باز نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان در آن؛ نوین ترین و جدیدترین برنامه ها و خدمات خود را عرضه خواهند کرد.

یاسر فلاح افزود: تا به این لحظه در بخش بیمه ای 23 شرکت بیمه ای به همراه بیمه مرکزی در نمایشگاه حضور دارند، در بخش بانکی تا الان دوازده بانک در این نمایشگاه شرکت کرده اند و قریب به 100 مجموعه از بازار سرمایه که شامل شرکت های کارگزاری، ارکان بورس که شرکت های تابعه سازمان بورس هستند مانند بورس تهران، فرابورس، بورس کالا و همچنین بورس انرژی، شرکت سپرده گذاری مرکزی، شرکت رایان بورس، مدیریت فناوری و شرکت های تامین سرمایه و شرکت های مشاور سرمایه گذاری در نمایشگاه شرکت کرده اند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه بورس، بانک و بیمه تهران جزء بزرگترین نمایشگاه های جهان است، گفت: برگزاری هر ساله نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، گامی در راستای ارائه ظرفیت های بازار سرمایه از جمله معرفی ابزارهای مورد استفاده در این بازار به مردم با هدف فرهنگ سازی عمومی است.

رئیس ستاد برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه توضیح داد: اهمیت فاینکس ۲۰۱۹ و جایگاه بین المللی آن، همچنین دو نهاد بین المللی شامل انجمن بین المللی روابط عمومی IPRA و شرکت ARJAN CAPITAL را بر آن داشت تا حضور خود را در این رویداد بزرگ نهایی کنند.

مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس اضافه کرد: این دو نهاد بین المللی به تهران می آیند تا در روزهای برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه سه کارگاه آموزشی برگزار کنند.

فلاح همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی "نحوه تقابل، مدیریت و انعکاس اخبار" ویژه خبرنگاران و کارگاه آموزشی "چالش های نوظهور مربوط به روابط عمومی" ویژه کارشناسان و فعالان حوزه روابط عمومی و ارتباطات در این رویداد خبر داد و گفت: مدرس این دوره ها رئیس هیات مدیره IPRA خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: هدف از برپایی این رویداد توسعه فرهنگ سرمایه‌گذاری صحیح در دارایی‌های مالی است که شامل هر سه حوزه بورس، بانک و بیمه می‌شود. مطابق با آمارها سطح سواد مالی یعنی دانش و مهارت سرمایه‌گذاری درست در کشور پایین است و این نمایشگاه تلاش می‌کند تا در حد توان خود این سطح را ارتقا دهد.

وی اذعان کرد:رونمایی از چند کتاب، امضا تفاهم نامه با یکسری از مجموعه ها در نمایشگاه از دیگر برنامه های دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه است. از طرفی یک سری از کارگزاری ها مانند کارگزاری فارابی، اقتصاد بیدار، مفید، راهبرد، تامین سرمایه نوین، لوتوس پارسیان و تامین سرمایه تمدن برنامه های خاصی را برای نمایشگاه طرح کرده اند.

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه(فاینکس ۲۰۱۹) از تا 2 تا 5 اردیبهشت ماه هر روز از ساعت 10 تا 18 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار