علیرضا کاظمی: در حال برنامه‌ریزی بسته کاملی برای دانش‌آموزان سیل‌زده هستیم

برنامه‌های اردویی بعد از سال تحصیلی برای دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده برگزار خواهد شد

تهران (پانا)‌ - معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش از برنامه‌ریزی این معاونت برای در نظر گرفتن یک بسته کامل مخصوص دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۷۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
علیرضا کاظمی: در حال برنامه‌ریزی بسته کاملی برای دانش‌آموزان سیل‌زده هستیم

علیرضا کاظمی درباره برنامه‌های این معانت برای دانش‌آموزان استان‌های سیل‌زده به خبرنگار پانا گفت: «برنامه‌های معاونت پرورشی در دو حوزه است: یکی اینکه تیم‌های مشاوره‌ای را بلافاصله در مناطق مستقر کرده‌ایم. همکاران مشاور متخصص برنامه‌های خاصی را با توجه به نیاز دانش‌آموزان سیل‌زده، اجرا می‌کنند، این برنامه‌ها شامل مشاوره‌های تخصصی، ایجاد سرگرمی‌‌ها و ... است.»

او ادامه داد: «برنامه دیگر ما اردو است و برنامه‌هایی برای مناطق سیل‌زده به طور ویژه در نظر گرفته‌ایم. برنامه دیگری هم که داریم بسیج همه همکاران دانش‌آموزان سراسر کشور است که روز چهارشنبه 28 فروردین انشاءالله اجرا می‌شود و یکی از کارهای مهمی است که انجام می‌دهیم.»

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش افزود: «در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری اردوها هستیم، سعی می‌کنیم بعد از سال تحصیلی این برنامه‌ اجرا شود و این برنامه‌ریزی برای همه استان‌های سیل‌زده است.»

کاظمی گفت: «غیر از برگزاری این برنامه‌ها در خود استان‌های سیل‌زده ممکن است برنامه را خارج از استان هم در نظر بگیریم برای مثال برنامه‌های اردویی را احتمالا خارج از استان در نظر بگیریم مانند برنامه زیارت یا برنامه فرهنگی - تفریحی، در حال برنامه‌ریزی هستیم تا ان‌شاءالله بسته کاملی را برای دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده آماده کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار