مدیر کل امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش : مهلت ثبت‌نام نقل و انتقال فرهنگیان تا ۶ اردیبهشت تمدید شد

تهران (پانا) - مدیر کل امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش از تمدید مهلت اتمام فرآیند نقل و انتقال درون استانی فرهنگیان اعم از ثبت‌نام و اعلام نتایج تا تاریخ ۶ اردیبهشت ۹۸ و ثبت‌نام انتقال برون استانی خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۷۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش :  مهلت ثبت‌نام نقل و انتقال فرهنگیان تا ۶ اردیبهشت تمدید شد

به گزارش مرکز ارتباطات وزارت آموزش و پرورش، یارمحمد حسین بُر با اعلام این خبر گفت: «تعیین تکلیف نهایی متقاضیان انتقال دائم و موقت درون‌استانی حداکثر تا تاریخ 31 فروردین 98 و برون‌استانی حداکثر تا تاریخ 31 اردیبهشت 98 پایان پذیرد.»

نداشتن تعهد خاص خدمت به منطقه مبدأ، دارا بودن حداقل 5 سال سابقه خدمت تمام‌وقت در آموزش و پرورش تا تاریخ 31 شهریور 98 ضوابط و مقررات دائم انتقال دائم فرهنگیان اعلام شده است. همسر جانبازان در صورت تغییر محل اشتغال جانباز با ارائه تأییدیه از مراجع ذی‌صلاح به‌استناد ماده 17 آیین‌نامه اجرایی ماده 13 قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان بدون داشتن شرایط فوق منتقل می‌شوند.

دارا بودن حداقل دو سال سابقه خدمت رسمی تمام‌وقت در آموزش و پرورش تا تاریخ 31 شهریور 98 شرط انتقال موقت فرهنگیان است. مستخدمان که در سال تحصیلی 97‌-96 با رعایت مقررات در مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر در رشته‌های مورد نیاز آموزش و پرورش در دانشگاه‌های دولت (یغیراز دانشگاه علمی کاربردی و پیام نور) مشغول به تحصیل و متقاضی انتقال موقت به استان محل تحصیل هستند، همسر همکاران فرهنگی که برای ادامه تحصیل در رشته مورد نیاز متقاضی انتقال موقت یا مأمور به تحصیل باشند و متقاضیانی که به‌تشخیص کمیته توسعه مدیریت منطقه مبدأ و تأیید کارگروه توسعه مدیریت استان مبدأ و مقصد دارای شرایط حاد و خاص هستند شرایط انتقال موقت را خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار