در گفت‌وگو با پانا

غلامرضا محمدی: به مردم ایران قول می‌دهم نسل طلایی کشتی ایران در راه است

جوانان را برای مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب کردیم تا جایی برای حرف‌وحدیث نگذاریم

تهران (پانا) – سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران از روند پیشرفت شاگردانش راضی است و اعتقاد دارد با ادامه این روند در آینده آزادکاران فعلی حاضر در اردوی تیم ملی، نسل طلایی کشتی آزاد ایران خواهند بود.

کد مطلب: ۹۰۷۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
غلامرضا محمدی: به مردم ایران قول می‌دهم نسل طلایی کشتی ایران در راه است

غلامرضا محمدی در گفت‌وگو با پانا درباره آخرین وضع تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: خوشبختانه وضع ملی‌پوشان خیلی خوب است، روزهای آخر اردوی تیم ملی کشتی آزاد را سپری می‌کنیم. رقابت‌های قهرمانی آسیا از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که این مسابقات در رنکینگ المپیک قرار دارد و امتیاز آن برای همه ملی‌پوشان مهم است.

سرمربی تیم ملی آزاد بزرگسالان درباره انتقاداتی که درباره لیست تیم ملی برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا مطرح شده است، گفت: به نظرم کادر فنی بهتر از هرکسی وضع تیم را می‌شناسد و با در نظر گرفتن تمام جوانب ملی‌پوشان آسیایی را انتخاب کرده است. در ترکیب تیم بازیکنان جوان و بزرگسال داریم. نکته مهم انتخاب کشتی‌گیری است که تا همین سال گذشته در رده نوجوانان بود اما امسال اولین سال جوانانش هست که در انتخابی تیم ملی جوانان درخشیده و اول شده است. توجیه ما برای انتخاب او دیدن آینده است.

وی اظهار کرد: ما قطعا مصطفی حسین‌خانی را حفظ خواهیم کرد و در این وزن رضا افضلی را هم داریم، به کشتی‌گیر جوانی چون محمد نخودی هم در ٧٤ کیلوگرم میدان دادیم چرا که او را در جهانی و المپیک‌های آینده می‌بینیم.

محمدی ادامه داد: اگر ما کشتی‌گیر جوانی مانند نخودی را انتخاب کردیم تنها به این دلیل است که جایی برای حرف و حدیث نگذاریم. مطمئناً بعد از آسیایی بهترین تصمیم را در مورد اوزان دهگانه تیم ملی خواهیم گرفت. در نهایت فکر می‌کنم این تیم باید از نظر روحی هم آماده حضور در مسابقات قهرمانی آسیا شود. کار ما در آسیا سخت خواهد بود زیرا همان‌طور که گفتم مسابقات جزو سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی است و مدعیان حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

نایب قهرمان دهه 1990 کشتی آزاد جهان افزود: پس از انتخاب ملی‌پوشان آسیایی حواشی زیادی به وجود آمد و برخی مصاحبه‌های تند و تیز کردند اما به هیچ کدام از آنها توجه نمی‌کنیم. داشته‌های کشتی آزاد همین است و ما فعلاً بر اساس آن ملی‌پوشان را انتخاب کرده‌ایم. من به مردم ایران این قول را می‌دهم نسل طلایی کشتی ایران در راه است اما زمان می‌برد تا ملی‌پوشان روی کار بیایند و خودشان را در میدان‌های مختلف محک بزنند. فعلاً کشتی بر اساس داده‌هایی که در اختیار دارد پتانسیلش همین است و با همین روند پیش می‌رویم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره پیش بینی‌اش از کسب مدال در رقابت‌های قهرمانی آسیا عنوان کرد: ما دوره قبل عنوان نایب قهرمانی را به دست آورده‌ایم و در این دوره به طور حتم تمام تلاشمان این است که بهتر از قبل باشیم و بتوانیم مدال‌های بیشتری کسب کنیم هر چند که مدعیان قدرتمند هستند و کار سختی داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار