با حضور اعضای شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی :

جلسه ویدئو کنفرانس «سیل مهربانی همکلاسی ها» با هدف ارتباط استان‌های معین و مناطق سیل‌زده برگزار شد

یاسوج (پانا) - جلسه ویدئو کنفرانس «سیل مهربانی همکلاسی ها» با هدف ارتباط با تشکل‌های دانش‌آموزی و معاونان پرورشی و فرهنگی استان‌های معین و مناطق سیل‌زده در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد تا تا درباره مسائل مختلف پیش‌آمده در مناطق سیل‌زده و اقدامات در حال انجام یا انجام شده برای این مناطق گفت‌و‌گو شود.

کد مطلب: ۹۰۷۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ویدئو کنفرانس «سیل مهربانی همکلاسی ها» با هدف ارتباط  استان‌های معین و مناطق سیل‌زده  برگزار شد

این جلسه با حضور سردار علی صابرماهانی، رئیس بسیج دانش آموزی، علی رمضانی، مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی، علی معلمی معاون مدیرکل، محمد روشنی قائم مقام سازمان دانش‌آموزی، اردشیر دهقانی معاون فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی، سیدهادی دلبری معاون هماهنگی‌های امور استان‌های سازمان دانش‌آموزی، حسین تاریخی، دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان و بابایی نماینده تشکل دانش‌آموزی هلال احمر در تهران و با حضور سید نظام مرادی مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد، مهدی جمشیدی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر، سرهنگ ارجمند رییس بسیج دانش آموزی،یاری نژاد رییس اتحادیه انجمن ای اسلامی و توانا زاده رییس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان در یاسوج برگزار شد.

مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در این باره به پانا گفت: هم‌زمان در سراسر کشور و مصادف با زادروز باسعادت حضرت علی‌اکبر ( علیه‌السلام ) و روز جوان، طرح سیل مهربانی همکلاسی‌ها با شعار هر مدرسه یک پایگاه همدلی اجرا می‌شود.

سید نظام مرادی افزود: این طرح روز چهارشنبه 28 فروردین از ساعت 10 صبح در مدارس سراسر استان و با حضور دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا آغاز و کمک‌های نقدی و غیر نقدی آنان جمع‌آوری می‌شود.

مرادی تصریح کرد: کمک‌های غیر نقدی به مناطق سیل‌زده ارسال می‌شود و کمک‌های نقدی نیز به‌صورت متمرکز به‌حساب وزارتخانه واریز و سپس جهت ترمیم، بازسازی و تجهیز مدارس آسیب‌دیده در مناطق سیل‌زده هزینه خواهد شد.

مهدی جمشیدی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: ترویج فرهنگ نوع‌دوستی، تلاش، ایثار و مشارکت‌جویی، همدلی و همراهی با دانش آموزان سیل‌زده و انسجام‌بخشی هدایای نقدی و غیر نقدی هدایای دانش آموزان، اولیا و فرهنگیان ازجمله اهداف این برنامه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار