هادی حفاظ در بخش بانوان: مسابقات قرآن کریم سبب آشنایی من با مهارت‌های مختلف قرائت قرآن شد

تهران (پانا) - داور بین‌المللی قرآن کریم در بخش بانوان، مسابقات بین المللی را بهترین کلاس آموزش کسب مهارتهای قرائت قرآن دانست.

کد مطلب: ۹۰۷۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد
هادی حفاظ در بخش بانوان: مسابقات قرآن کریم سبب آشنایی من با مهارت‌های مختلف قرائت قرآن شد

دکتر الهام ماندگارمهر استاد دانشگاه، هادی حفاط و داور بین‌المللی قرآن کریم در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی که برای حفاظ شرکت کننده دختر مسابقات بین المللی قرآن کریم بخش دانش‌آموزی برگزار شد، گفت: حضور در مسابقات را با شرکت در بخش حفظ 10 جزء آغاز کردم و در اولین حضورم در مسابقات مقام چهاردهم را کسب کردم.

او با اشاره به اینکه نمره کسب شده من در بخش حفظ فقط 25صدم کم داشت، گفت: رتبه ام خیلی پایین بود و این سبب شد که متوجه نوع ارزیابی داوران بشوم که نکات متعددی در کسب امتیاز موثر است.

این داور بین‌المللی قرآن کریم که اکنون 30 سال دارد و دارای تحصیلات عالی و کرسی درس در دانشگاه را دارد در ادامه افزود: بعد از تلاش در کسب مهارتها توانستم 10 سال بعد در مسابقات بین‌المللی کشور لیبی مقام برتر را کسب کنم.

او با اشاره به آیات قرآن کریم و اینکه اگر موفقیتی به ما عطا شد نباید مغرور و اگر ناموفق بودیم نباید زمینه دلسردی برایمان ایجاد شود اظهار داشت: آشنا شدن با این مهارت های قرآنی را مدیون حضور در مسابقات قرآنی می‌دانم و باید همه مان تلاش کنیم در کنار کسب مهارت در زمینه قرائت قرآن کریم با سرلوحه قرار دادن دستورات الهی به سمت رشد و تعالی انسانی خود قدم برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار