رونمایی از یادمان شهیدان صیاد شیرازی و آوینی در بهشت زهرا(س)

شهرری (پانا) - ازیادمان شهیدان امیرسپهبد صیاد شیرازی و مرتضی آوینی با حضور مسئولین لشگری و خانواده های معظم شهدا در قطعه 29 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) رونمایی شد.

کد مطلب: ۹۰۶۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی  از یادمان شهیدان صیاد شیرازی و آوینی در بهشت زهرا(س)

در این مراسم که با حضور عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام حسین صنعت پور امیری رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش جمهوری اسلامی و جمعی از خانواده های معزز شهدا برگزار شد، ضرغامی گفت: امروز دشمن با استفاده از تمامی فناوری‌های نوین و رسانه‌های ارتباط جمعی به دنبال بی هویت کردن جوانان و از بین بردن ارزش‌های انقلابی و دینی در جامعه هستند.

او شهیدان هشت سال دفاع مقدس به خصوص سپهبد صیاد شیرازی و شهید آوینی را الگوهای مناسب برای جوانان دانست و یادآور شد: جوانان ایران اسلامی شهیدان هشت سال دفاع مقدس را به عنوان الگوی خود انتخاب می کنند و نتیجه آن شهیدان مدافع حرم می شود.

ضرغامی با اشاره به شخصیت والای شهید صیاد شیرازی ادامه داد: این شهید نقش برجسته‌ای در مبارزه با ضد انقلاب و منافقان در غرب کشور داشت، به طوری که یکی از مهره‌های کلیدی در محاصره منافقان بود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه شهید آوینی با دگر اندیشی و خلاقیت خود توانست نقطه عطفی در تاریخ نگاری کشور و هشت سال دفاع مقدس ایجاد کند، اظهار کرد: این شهید بزرگوار با ساخت مستند روایت فتح ضمن انتقال پیام اصلی هشت سال دفاع مقدس به جامعه،سردار بزرگ جنگ نرم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار