رئیس شورای اسلامی شهرستان ری خبر داد:

تقدیم طرح استقلال مدیریت شهری شهرری از تهران به هیات رئیسه مجلس

شهرری (پانا) - رئیس شورای اسلامی شهرستان ری از امضای طرح‌ استقلال شهر ری از مدیریت شهری تهران از سوی نماینده تهران ، ری، اسلامشهر، پردیس وشمیرانات در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۶۸۵۵
لینک کوتاه کپی شد
تقدیم طرح استقلال مدیریت شهری شهرری از  تهران  به هیات رئیسه مجلس

حسن خلیل‌آبادی دراین باره اظهار کرد: خوشبختانه پیگیری دوستانمان برای استقلال شهرری از مدیریت شهری شهرداری تهران در حال نتیجه دادن است و این حق طبیعی و اساسی مردم شهرری به آنها بازگردانده خواهد شد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با بیان اینکه سالیان متمادی است که اهالی شهرری از این حق خود محروم بودند، گفت: خوشبختانه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حال ارائه طرحی برای این کار هستند.

او با اشاره به اصل صد قانون اساسی بیان کرد: امیدواریم یکایک نمایندگان مجلس به عنوان کسانی که پاسدار قانون اساسی هستند، حقی را که در قانون اساسی در نظر گرفته شده است برای مردم شهرری محقق سازند تا مشکلاتی که از پیوستگی ری به شهر تهران برای مردم این دیارکهن ایجاد شده است، برطرف شود و مردم ری اعتمادبه نفس و استقلال خود را بازیابند.

او گفت: امیدواریم بتوانیم عمران، آبادانی، پیشرفت و توسعه ری را رقم بزنیم و این شهر هشت هزار ساله تاریخی را که سه دوره هم پایتخت ایران بوده است، به جایگاه خود بازگردانیم.

خلیل آبادی افزود: از همه نمایندگانی که این طرح را امضا کرده‌اند و تمام‌ نمایندگانی که به این طرح رای خواهند داد، به عنوان یک شهروند ری و رئیس شورای اسلامی شهرستان ری سپاسگزارم و این عزیزان باید بدانند درحال انجام کاری در راستای تحقق حقوق اساسی مردم هستند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری ادامه داد: اکنون امیدواریم مجلس دهم این افتخار را به شهر ما بازگرداند تا مردم ری بتوانند شورای شهر خود را تعیین کنند و مردم هم باید با همبستگی و انسجام به عنوان شهروندانی که برای توسعه و آبادانی شهر خود دلسوز هستند، این حق خود را از همه مسئولان و نمایندگان مطالبه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار