فولادوند: مدیران مدارس کمک کنند تا آموزش به حالت عادی برگردد 

تهران (پانا) - در دومین روز از حضور هیات اعزامی استان های معین به لرستان؛ عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، در جلسه مدیران مدارس متوسطه شهرستان پلدختر حضور پیدا کرد و با مدیران مدارس این شهرستان درباره مشکلات پیش آمده برای فرهنگیان به بحث و تبادل نظر پرداخت. 

کد مطلب: ۹۰۶۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: مدیران مدارس کمک کنند تا آموزش به حالت عادی برگردد 

در این نشست عبدالرضا فولادوند گفت: همکاران فرهنگی و دانش آموزان شهر و استان تهران با شما همدردی می کنند و این حادثه موجب غم و اندوه همکاران شده است. وی از تلاش های صادقانه مدیران مدارس تشکر کرد و افزود: علی رغم اینکه خود شما دچار مصیبت بودید اما همین که پیگیر امور مدارس هستید، جای تقدیر دارد. انشاله کمک های نقدی استان های معین در اختیاراین استان قرار می گیرد.
ایشان از مدیران مدارس خواستند تا همه تلاش شان را برای عادی کردن روند آموزش و پرورش در این شهرستان انجام دهند و اعلام آمادگی کردند تا تحت حمایت برنامه های آموزشی شهر تهران هم قرار گیرند. در پایان مدیران مدارس نیز نکات و نظرات خود را برای حل مشکلات پیش آمده در این شهرستان اعلام کردند.
بعد از این جلسه فولادوند و هیات اعزامی از چند مدرسه که آسیب جدی دیده، بازدید کردند. همچنین با حضور در منازل فرهنگیان آسیب دیده ابراز همدردی خود را اعلام کردند. دانش آموزان سیل زده در گفتگو با فولادوند ابراز تمایل کردند تا هرچه زودتر به مدارس شان برگردند و و در کلاس های درس شان حضور پیدا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار