برگزاری نشست روشنگری افسران جنگ نرم در دانشگاه آزاد اسلامی اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - کارشناس جبهه مقاومت و بیداری اسلامی گفت: روز تحریم، روز افتخار ماست چراکه نشان دهنده موفقیت نهضت مقاومت و انقلاب اسلامی در دنیا است.

کد مطلب: ۹۰۶۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست روشنگری افسران جنگ نرم در دانشگاه آزاد اسلامی اسلامشهر

در این نشست محمودرضا اسفندیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با تبریک اعیاد شعبانیه و با اشاره به اقدام اخیر رئیس جمهور امریکا در تروریست خواندن نیروهای جان بر کف سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران، بر افزایش بصیرت و هوشیاری و انسجام در مقابل توطئه‌های پلید دشمنان انقلاب و ایران اسلامی تاکید کردو گفت: امروز لازم است بیش از گذشته هوشیار بوده و به خدمت بااخلاص برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اهتمام داشته باشیم.

در ادامه سردار عبدالفتاح اهوازیان فرمانده قرارگاه نصرت در دوران دفاع مقدس از نقش اندیشه‌های انقلاب اسلامی در بیداری اسلامی و موفقیت‌های بیشمار آن در سراسر جهان سخن گفت و با اشاره به تروریست خواندن سپاه پاسداران و تحریم آن توسط رئیس جمهور آمریکا، این اقدام را نشانه موفقیت نهضت مقاومت و انقلاب اسلامی در دنیا دانست .

او به سخنی از دکتر شریعتی نیز اشاره کرد و افزود: امروز به ما می گویند تروریست، چون همچون قطار، در حال حرکت رو به جلو هستیم و با این سخنان بی ارزش هیچ اتفاقی نیفتاده، چراکه ما سالهاست از سوی امریکا که خود حامی تروریست‌هاست، تحریم بوده و متهم به تروریست بودن هستیم.

اهوازیان به جاری شدن دوباره موج همبستگی ایرانیان، و اتحاد و انسجام همگان در مواجهه با حادثه سیل اخیرهمدلی و همکاری صمیمی نیروهای سپاه، ارتش و مردم را همچون نور محبت گسترده شده در ایران توصیف کرد که بار دیگر همبستگی ملت ایران را در سراسر جهان به نمایش گذاشته است.

او ادامه داد: امروز این اتحاد و همبستگی همچون دانشگاهی جهانی برای گسترش فرهنگ انقلاب و مقاومت عمل میکند و این چیزی است که آمریکا را به ستوه آورده و نمی تواند آن را ببیند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس همچنین با اشاره به تاثیر انقلاب اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت در دیگر کشورها، به پیام بزرگ رهبر کبیر انقلاب (ره) در گسترده شدن حکومت جهانی اسلام، اشاره کرده و رزمندگان جبهه های مقاومت، شهدا و جانبازان این عرصه را همچون نارنجک های فرهنگی دانست که با نفوذ در قلبها، افراد بسیاری را در سراسر جهان شیفته انقلاب و اسلام کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار