مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

آموزشگاه شهدای هسته ای بوشهر طبق توافق باید به صورت هیات امنایی اداره شود

بوشهر(پانا)_مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: آموزشگاه شهدای هسته ای بوشهر طبق توافق باید به صورت هیات امنایی اداره شود ولی در دوسال اخیر نیروگاه اتمی پیگیر غیردولتی شدن این آموزشگاه است.

کد مطلب: ۹۰۶۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد
آموزشگاه شهدای هسته ای بوشهر طبق توافق باید به صورت هیات امنایی اداره شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، ناصر کرمی بعد از ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش اظهار داشت: آموزشگاه شهدای هسته ای بوشهر طبق توافق باید به صورت هیات امنایی اداره شود ولی در دوسال اخیر نیروگاه اتمی پیگیر غیردولتی شدن این آموزشگاه است و به نظر می رسد روند تکمیل مدرسه با خلل مواجه است که خواهان پیگیری استاندار در این زمینه هستیم.

کرمی با تشکر از شهرداری هایی که در راستای پرداخت عوارض طبق قانون شورا همکاری با آموزش و پرورش استان داشته اند ادامه داد: طبق شاخص هایی که با همکاری دفتر شهری استانداری شد سعی در انتخاب مجموعه شهرداری های برتر در زمینه همکاری طبق قانون شورا خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه در گرامی داشت هفته معلم از 148 نفر به صورت رسمی تقدیر خواهد شد یادآور شد: یکصد معلم از مدارس دولتی و 19 معلم از مدارس غیردولتی به عنوان منتخب منطقه ای و همچنین 22 معلم از مدارس دولتی و 7 معلم از مدارس غیردولتی به عنوان منتخب استانی انتخاب می شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اقدام عملیاتی آپ استان در راستای کمک همه جانبه به سیل زدگان افزودبا توجه به گستردگی دامنه آسیب ناشی از سیل و اوضاع نامطلوب هموطنان در مناطق سیل زده، فرهنگیان آموزش و پرورش منطقه بندرریگ طی اقدامی انسان دوستانه کل مبلغ جشن روز معلم را که هرساله برگزار می کردند به سیل زدگان فرهنگی اهدا کردند.

وی با بیان اینکه مطالبات فرهنگیان استان از جمله معلمان حق التدریس و بازنشسته در 12 ماه سال گذشته پرداخت نشده است افزود: در راستای رایزنی با دولت در این زمینه از استاندار خواستار کمک هستیم.

کرمی افزود: طرح ایران مهارت سعی در آموزش یکی از مهارت های مورد نیاز برای دوره دانش آموزان دوره متوسطه اول را دارد که برای سال اول اجرای ده درصد دانش آموزان این دوره مدنظر بوده است تا دانش آموزان 60 ساعت دوره مهارتی فرا ببینند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در استان نیز بیش از 40 درصد دانش آموزان مشتاق شرکت در این دوره هستند ولی با توجه به هزینه 180 هزار تومانی نیاز است دانش آموزان نیازمند در این زمینه کمک شوند.

کرمی در پایان خاطرنشان کرد: در آموزش و پرورش استان بیش از 180 مدرسه تخریبی وجود دارد که 166 مدرسه آن تایید شده است و مابقی نیز منتظر نظر کارشناسی از نوسازی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار