تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه؛

مهلت ثبت‌نام در چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم سمنان تمدید شد

سمنان (پانا) - رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: مهلت ثبت‌نام در چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم استان سمنان تا 10 اردیبهشت‌ماه تمدید شد.

کد مطلب: ۹۰۶۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد
مهلت ثبت‌نام در چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم سمنان تمدید شد

حجت‌الاسلام روح‌الله عرفانی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته‌های حفظ پنج، 10، 20 جزء و حفظ کل، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل، اذان، دعاخوانی، حفظ و معارف موضوعی قرآن کریم، حفظ و معارف احادیث، تفسیر قرآن، همسرایی و همخوانی قرآن کریم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شرایط عمومی شرکت‌کنندگان در چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم استان سمنان افزود: داشتن حداقل 18 سال، داشتن تابعیت ایرانی در مسابقات فردی و گروهی در تمامی مراحل و عدم اشتغال به تحصیل در مقاطع تحصیلی آموزش‌ و پرورش از شرایط عمومی شرکت‌کنندگان در مسابقات است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با بیان اینکه افرادی که سن‌شان زیر 18 سال بوده ولی دانش‌آموز نیستند، می‌توانند در مسابقات بزرگ‌سالان شرکت کنند، عنوان کرد: دانش‌آموزان بالای 18 سال باید در مسابقات دانش‌آموزی شرکت کنند.

عرفانی سکونت در شهرستان محل برگزاری مسابقه را یکی دیگر از شرایط موردنیاز برای ثبت‌نام در چهل و دومین دوره مسابقات عنوان کرد و گفت: احراز این شرط برعهده ستاد برگزاری مسابقات شهرستان خواهد بود.

وی ادامه داد: طلاب حوزه‌های علمیه و دانشجویان صرفاً در طول مدت تحصیل و سربازان در طول مدت خدمت نظام‌وظیفه با ارائه گواهی معتبر می‌توانند در شهرستان محل تحصیل یا خدمت ثبت‌نام کنند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: شاغلان دستگاه‌های دولتی و غیردولتی، با ارائه گواهی، می‌توانند در مسابقات شهرستان محل سکونت شرکت کنند.

عرفانی خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان فقط می‌توانند در مسابقات یک شهرستان شرکت کنند و در غیر این صورت، در هر مرحله از مسابقات که خلاف موضوع اثبات شود، موجب حذف شرکت‌کننده خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار