معاون بازسازی بنیاد مسکن:

شرایط حسین آباد کالپوش خطرناک است/ضرورت اطمینان از سلامت مردم

سمنان (پانا) - معاون بازسازی بنیاد مسکن گفت: بر اساس مشاهدات کارشناسان، این نهاد شرایط خطرناک و بحرانی در روستای حسین آباد کالپوش میامی را تائید می‌کند.

کد مطلب: ۹۰۶۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد
شرایط حسین آباد کالپوش خطرناک است/ضرورت اطمینان از سلامت مردم

عزیزالله مهدیان در هفتمین جلسه شورای منتخب مدیریت بحران استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه بر اساس مشاهدات ما و کارشناسان بنیاد مسکن شرایط روستای حسین آباد کالپوش خطرناک و بحرانی است و باید هر چه سریع‌تر جابجایی روستا انجام شود، تاکید کرد: باید به شکل فوری نسبت به سلامت مردم اطمینان حاصل کرد.

وی با بیان اینکه از دیدگاه ما بهتر است به‌منظور سلامت روستاییان، حتی اماکنی که آسیبی نیز ندیده‌اند، تخلیه شود، افزود: باید تلاش شود تا در آینده، مناطق رانشی روستای حسین آباد، با تخلیه منازل و انتقال مصالح ساختمانی از محل، سبک سازی شود.‌

اعطای زمین معوض

معاون بنیاد مسکن کشور گفت: ما آمادگی لازم برای تسریع در عملیات جابجایی و اسکان روستاییان در منطقه جدید و آن هم در اسرع وقت را داریم.

مهدیان با بیان اینکه اجرای شبکه فاضلاب و اقدامات زیر بنایی و زیر ساختی، باید در منطقه حسین آباد کالپوش به انجام رسد، تاکید داشت: همزمان با ساخت اماکن مسکونی باید ساخت و ساز اماکن اداری نیز انجام شود، همچنین در اسرع وقت اقدامات مطالعاتی در خصوص زمین جدید پیشنهاد شده، انجام خواهد شد.

وی افزود: ارائه زمین معوض به روستاییان از پیشنهادات بنیاد مسکن است، همچنین باید تلاش کرد تا اقدامات اجرایی ساخت و ساز واحدهای جدید مسکونی حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار