در مراسم افتتاحیه سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم تاکید شد؛

بطحایی: برنامه‌های قرآن باید به‌عنوان اصلی‌ترین مقوله ارتقای فرهنگی دانش‌آموزان قرار گیرد

تهران (پانا) - سیدمحمد بطحایی در بزرگترین رویداد قرآنی تا کید کرد که باید مسئولان مدارس که تربیت می شوند از بین کسانی باشند که علاقه به قرآن داشته و اهل تدبر در آن باشند.

کد مطلب: ۹۰۶۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد
بطحایی: برنامه‌های قرآن باید به‌عنوان اصلی‌ترین مقوله ارتقای فرهنگی دانش‌آموزان قرار گیرد

سیدمحمد بطحایی در مراسم افتتاحیه سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم گفت: از خدا خواستارم جامعه اسلامی را در سایه قرآن و عترت مصون بدارد.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد:شکی نیست که محور فعالیت های فرهنگی باید قرآن باشند و مسئولان مدارس که تربیت می شوند باید از بین کسانی باشند که علاقه به قرآن داشته و اهل تدبر در آن باشند.

او ادامه داد: ما در آموزش و پرورش به دنبال این هستیم که بتوانیم برنامه های قرآن را به عنوان اصلی ترین مقوله ارتقای فرهنگی دانش آموزان قرار دهیم و اهداف فرهنگی را از متن قرآن و با تکیه بر آموزه های اهل بیت طراحی و پیگیری کنیم تا فرهنگ ولایی و قرآنی را ترویج دهیم.

بطحایی گفت: برگزاری مسابقات را با تاکید بر ایجاد بستری برای رشد شخصیت دینی دانش آموزان بر مبنای مبانی حیاط بخش قرآن و ائمه می دانیم و تلاش شما و داوری عادلانه شما را که محیطی امن و متعالی برای فرزندان نخبه قرآنی است را ارج می نهیم.

وزیر آموزش و پرورش افزود: از همکاران خود می‌خواهم توفیق خدمتگزاری به کلمه الله و ترویج فرهنگ ناب اسلامی را در مدارس داشته باشند، من نیز خدا را شاکرم که مقام معلمی به تزکیه انسان‌های مشتاق دین می‌پردازد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار