استقرار قرارگاه عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر فارس در شهرستان های شوش و شوشتر

شیراز (پانا) - مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس از استقرار قرارگاه عملیاتی امداد و نجات این جمعیت در شهرستان های شوش و شوشتر استان خوزستان خبر داد و گفت: با توجه به منطقه بندی عملیاتی، این دو شهرستان به استان فارس واگذار شد تا به وضعیت اسکان، تغدیه، درمان و ... سیل زدگان و توزیع اقلام بین آنها رسیدگی شود.

کد مطلب: ۹۰۶۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد
استقرار قرارگاه عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر فارس در شهرستان های شوش و شوشتر

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان فارس؛ حسین درویشی اظهار کرد: شامگاه سه شنبه 20 فروردین ماه پس از تکمیل ارزیابی های لازم، امدادرسانی به شهرستان های شوش و شوشتر که درگیر سیل و آبگرفتگی بودند به فارس سپرده شد.
درویشی ادامه داد: در شهرستان شوشتر سه اردوگاه اسکان اضطراری در منطقه شعیبه وجود داشت که 2500 نفر اسکان داده شدند و 400 چادر امدادی در این سه اردوگاه نصب و بیش از 400 خانوار در این چادرها استقرار یافتند.
وی با اشاره به اینکه در شهرستان شوش نیز در 6 مکان اردوگاه اسکان اضطراری تعبیه شده است، تصریح کرد: در این شهرستان 345 خانوار در اردوگاه و 295 خانوار اسکان یافته در مدارس، مساجد و ... از خدمات جمعیت هلال احمر فارس استفاده می نمایند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس افزود: تیم عملیاتی اعزام شده از این جمعیت 41 نفره می باشد و ارائه خدمات به شهرستان شوشتر به جمعیت مرودشت و شهرستان شوش نیز به جمعیت آباده سپرده شده است.

تیم سحر از معاونت امور جوانان و تیم بهداشت و درمان اضطراری از معاونت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان فارس نیز به مناطق یاد شده اعزام خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار