اذعان زائرین خارجی به تغییر چهره شهر قم در سال‌های اخیر

قم (پانا) - نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران گفت: خیلی خوشحالیم که چهره هایی خدوم و خدمتگزار در مجموعه شهرداری قم فعال هستند و امروز هر کسی وارد شهر قم می‌شود خصوصا زائرین کشورهای دیگر،‌ اذعان دارند که چهره قم تغییر زیادی داشته است.

کد مطلب: ۹۰۶۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد
اذعان زائرین خارجی به تغییر چهره شهر قم در سال‌های اخیر

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد شهرستانی در دیدار دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم و دیگر مدیران شهری، با تقدیر از اقدامات و فعالیت‌هایی که تیم مدیریت شهری قم برای این شهر انجام می‌دهند اظهار کرد: هر قدمی که برای این شهر برداشته می‌شود در دفتر اعمال خدمتگزاران به مردم نوشته خواهد شد.

وی بیان کرد:‌ خیلی خوشحالیم که چهره هایی خدوم و خدمتگزار در مجموعه شهرداری قم فعال هستند و امروز هر کسی وارد شهر قم می‌شود خصوصا زائرین کشورهای دیگر،‌ اذعان دارند که چهره قم تغییر زیادی داشته است.

نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران با تاکید بر اینکه خدا را شاکریم که مردم خدمات شهرداری را درک می‌کنند تصریح کرد: ما در کشور همه چیز در اختیار داریم اما از امکاناتی که در اختیار ما وجود دارد به درستی استفاده نمی‌کنیم.

وی اعتماد به نظرات و پیشنهادات دیگران را یکی از حلقه‌های مفقود در عرصه مدیریت ذکر کرد و افزود: کارهایی که شما در راستای خدمت به مردم انجام می دهید آثار وضعی دارد و مردم بابت آنها دعاگوی شما خواهند بود. خدماتی که برای شهر انجام می‌دهید رضایتمندی مردم را به دنبال دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار