شهردار قم در واکنش به اقدام اخیر آمریکا:من هم یک سپاهی‌ام /اقدام آمریکا انسجام ملی را تقویت خواهد کرد

شهردار قم گفت: از زمانی که از سوی آمریکایی‌ها سپاه یک نهاد تروریستی خوانده شده شاهد توزیع گسترده هشتگ «#من_سپاهی_ام» هستیم و ما هم افتخار می‌کنیم که بگوییم سپاهی هستیم و به این ارزش افتخار می‌کنیم.

کد مطلب: ۹۰۶۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد
شهردار قم در واکنش به اقدام اخیر آمریکا:من هم یک سپاهی‌ام /اقدام آمریکا انسجام ملی را تقویت خواهد کرد

دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد در دیدار سردار شاهچراغی فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)،‌ ضمن تبریک اعیاد شعبانیه،‌ میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار، با بیان اینکه نامگذاری روز پاسدار به مناسبت روز ولایت امام حسین(ع) بسیار با مسما است چراکه سیره امام حسین(ع) سیره رشد بوده است اظهار کرد: امام حسین(ع) به دنبال پیگیری سیره پدرش بود و این سیره همان سیره رشد است؛ رشد یعنی ما از سرمایه‌های خود حفظ و حراست کنیم و بزرگترین سرمایه ما اسلام بود که در زمان امام چیزی از آن باقی نمانده بود.

وی با تاکید بر اینکه یکی از ارزش‌هایی که در مسیر حفظ انقلاب اسلامی به وجود آمده نهاد مقدس سپاه است اظهار کرد: سپاه یکی از گروه‌هایی است که همیشه در میدان بوده و در بسیاری از مباحث غیرنظامی هم اگر سپاه نبود به مشکلات زیادی در کشور بر می‌خوردیم.

شهردار قم با اشاره به اقدام آمریکا در تروریستی‌خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اینکه دشمنان سپاه را که بالاترین ارزش نظام است،‌ این ارزش و جایگاه سپاه را می‌رساند.

وی با تاکید بر اینکه تروریست دانستن سپاه به این معناست که دشمن اصل نظام را تروریست می‌داند و هدف قرار داده است افزود: حرکت اخیر آمریکا نشان‌دهنده این است که در مقابله با نظام اسلامی مستاصل شده است.

سقائیان‌نژاد با اشاره به تشکیل گروه‌های تروریستی متعدد در منطقه برای ضربه زدن به نظام اسلامی افزود: همه روسای جمهوری آمریکا در مسیر مشخص و با هدف یکسانی عمل کرده‌اند،‌ اما ترامپ سیاست‌های آمریکا را از رو بازی می کند؛ تغییر محل سفارت آمریکا به بیت‌المقدس هم فریاد صلح‌طلبی آمریکایی‌ها را زیر سوال برده است و برخلاف شعارشان نشان از ستیز با ملت عرب دارد.

وی با بیان اینکه شاید برای ایجاد بیداری در بین مردم باید هزینه‌های گزافی صورت می‌گرفت اما امروز آمریکا با دست خود این بیداری را علیه خود شکل داده است خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایده تمدن نوین اسلامی را مطرح کرده است در حالی که دشمن نگاه مادی به زندگی و حکومت دارد؛‌ آنهایی که به مذاکرات دل می‌بندند متوجه باشند که دیگر به نسل جوان ما ثابت شده است که رژیم آمریکا ذاتا با نظام اسلامی مشکل دارد.

شهردار قم با تاکید بر اینکه سپاه به معنای نظام اسلامی است افزود: حرکت آمریکا در تروریستی خواندن سپاه یک بیداری گسترده را در ملت به وجود آورده است؛ دیگر جای شک و شبهه‌ای در سیاست‌های ستیزجویانه آمریکا وجود ندارد و این حرکت دشمن انسجام داخلی ما را تقویت خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه در پی حرکت آمریکا رویش‌های بیداری بسیاری اتفاق خواهد افتاد گفت: از زمانی که این اقدام از سوی آمریکایی‌ها صورت گرفته شاهد توزیع گسترده هشتگ «#من_سپاهی_ام» هستیم و ما هم افتخار می‌کنیم که بگوییم سپاهی هستیم و به این ارزش افتخار می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار