رئیس کمیسیون بهداشت مجلس:

هیچ موردی از بیماری های واگیر در مناطق سیل زده شایع نشده است

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش و خدمات جامعه پزشکی در مناطق سیل زده، هیچ موردی از بیماری های واگیر شایع نشد و بیماران به خوبی خدمات مورد نیاز را دریافت کردند.

کد مطلب: ۹۰۶۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
هیچ موردی از بیماری های واگیر در مناطق سیل زده شایع نشده است

به گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حسین علی شهریاری روز سه شنبه در نشست اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با وزیر بهداشت و معاونان که به میزبانی وزارت بهداشت برگزار شد، افزود: وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی تاکنون خدمات بسیار خوبی در مناطق سیل زده داشته اند و هیچ گونه نگرانی برای مردم نه فقط در مناطق سیل زده بلکه در کل کشور در ایام تعطیلات نوروز از نظر خدمات بهداشتی و درمانی وجود نداشت.
وی ادامه داد: گزارش های وزیر بهداشت و معاونان در ارائه خدمات در طرح سلامت نوروزی و سیل اخیر دلگرم کننده است.

* تقویت تولید داخلی دارو و تجهیزات پزشکی
رئیس کمیسیون بهداشت مجلس بیان کرد: وزیر بهداشت تاکید زیادی بر تقویت تولید داخل در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی دارد و خوشبختانه امسال نیز از سوی مقام معظم رهبری به عنوان رونق تولید نامگذاری شد و توجه به کیفیت داروهای تولید داخل نیز ضروری است.
این نماینده مجلس ادامه داد: افزایش کیفیت به این معنی است که باید قیمت هایی برای دارو در نظر بگیریم که تولیدکنندگان بتوانند داروهایی تولید کنند که قدرت رقابت برای صادرات داشته باشد و هر زمان در کشور دارویی تولید شود که بازار صادرات داشته باشد، به معنی موفقیت در حوزه دارو است.
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شرکت های دانش بنیان در حوزه تجهیزات پزشکی اقدامات بسیار ارزشمندی در کشور انجام داده اند و تجهیزات و دستگاه های پیشرفته ای ساخته اند و باید آنها را باور و امور آنها را تسهیل کنیم.

*حمایت کمیسیون بهداشت از نمکی
شهریاری همچنین گفت: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از دوره های گذشته تاکنون از تمام وزرای بهداشت حمایت کرده و با وزارت بهداشت همراه است و هیچ وقت با هیچ یک از وزرا، رودررو نبوده و این روال کماکان ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار