معاون استاندار سمنان تاکید کرد:

رونق تولید فرهنگی از طریق رسانه ها، خبرگزاری ها و مطبوعات

معاون استاندار سمنان گفت: با وجود رونق تولید اقتصادی، رونق تولید فرهنگی از طریق رسانه ها، خبرگزاری ها و مطبوعات، مورد توجه قرار گیرد.

کد مطلب: ۹۰۶۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد
رونق تولید فرهنگی از طریق رسانه ها، خبرگزاری ها و مطبوعات

حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در اولین جلسه شورای اداری استان گفت: در سال گذشته تلاش های بسیاری برای ضربه وارد کردن به نظام ‌جمهوری اسلامی از سوی دشمنان انجام شد که با حضور مقتدارنه ‌مردم، تمامی این توطئه ها خنثی شد.

وی افزود: مردم با وجود اینکه شرایط معیشتی و اقتصادی مطلوبی ندارند، اما این‌ موضوع به دلیل بصیرت و هوشیاری مردم عزیز، هیچگاه به فرصتی برای دشمنان نظام برای ضربه وارد کردن به کشور تبدیل نشد.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه ایجاد رضایت مندی در بین مردم باید به صورت ویژه در سال جدید در دستور کار ‌مدیران و مسئولان قرار بگیرد، ادامه داد: سال ۹۸، سال انتخابات است و امید می رود تا از این مهم برای ایجاد شور و انگیزه سیاسی و همچنین افزایش توانمندی های نظام استفاده کنیم.

خجسته پور با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری، امنیت و سلامت انتخابات در دستور کار مدیران ارشد استان و حوزه امنیتی و سیاسی قرار دارد ، تصریح کرد: افزایش سطح مشارکت اجتماعی با استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد و توجه به مناطق محروم شهری با هدف کاهش آسیب های اجتماعی، از یگر برنامه‌های حوزه اجتماعی در سال ۹۸ است.

وی تاکید کرد: به دلیل اتفاقاتی که در ابتدای سال در مناطق مختلف کشور اتفاق افتاد، افزایش امید اجتماعی باید در راس اموراجرایی مدیران استان قرار داشته باشد.

خجسته پور به نقش رسانه ها هم اشاره کرد و گفت: با وجود رونق تولید اقتصادی، رونق تولید فرهنگی از طریق رسانه ها، خبرگزاری ها و مطبوعات، مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: باید توجه داشته باشیم تا اجرا نکردن به موقع خدمات و عدم اطلاع رسانی به موقع اقدامات،‌ منجر ‌به ایجاد تبعات امنیتی و اجتماعی نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار