معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران: 19کارگاه تخصصی ترویج سندتحول بنیادین برگزار می شود

تهران(پانا)- کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران با اعلام برگزاری 19 کارگاه تخصصی ترویج سند تحول بنیادین، زمان برگزاری این دوره ها را از بیستم فروردین لغایت بیست و هشت خرداد 98 اعلام کرد.

کد مطلب: ۹۰۶۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران: 19کارگاه تخصصی ترویج سندتحول بنیادین برگزار می شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران؛ عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران گفت: 19 دوره کارگاه تخصصی ترویج مفاهیم سند تحول بنیادین ویژه مربیان، معاونان و مشاوران مدارس با حضور مدرسان سند تحول در مناطق شهر تهران برگزار خواهد شد.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران با بیان این خبر زمان برگزاری این دوره ها را از بیستم فروردین لغایت بیست و هشت خرداد 98 اعلام داشت و گفت: دوره سند تحول بنیادین در سه موضوع مختلف شامل چرخش های تحول آفرین، ساحت های شش گانه تربیت و ویژگی های مدرسه صالح در سند تحول طراحی و برنامه ریزی شده است.

عبدالرسول کریمی افزود: برای تربیت مدرسان این دوره ها از حضور مشاور وزیر در سند تحول بنیادین بهره گیری شده است و برای مدرسان منطقه ای 7 نشست آموزشی، توجیهی و تخصصی در زمستان 97 برگزار شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران هدف از برگزاری این کارگاهها را تنفیذ مفاهیم سند تحول بنیادین در برنامه ریزی فعالیت های مدرسه ای دانست و بیان داشت: این کارگاهها در قالب طرح توانمندسازی نیروهای پرورشی در سال تحصیلی 98-97 برنامه ریزی و اجرا می شود.

کریمی مرحله بعدی این دوره های آموزشی را درتابستان 98 و به دو شیوه حضوری و غیرحضوری دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار