فرماندار تبریز: هرگونه تغییرات مدیریتی در تبریز با اطلاع فرمانداری انجام شود

موانع تولید را رفع کنیم

تبریز (پانا) - فرماندار تبریز گفت: همه دستگاه ها باید هرگونه تغییرات مدیریتی و جابجایی را با اطلاع فرمانداری انجام دهند تا مدیران توانمند انتخاب شود.

کد مطلب: ۹۰۵۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار تبریز: هرگونه تغییرات مدیریتی در تبریز با اطلاع فرمانداری انجام شود

بهروز مهدوی در جلسه شورای اداری شهرستان تبریز در سالن جلسات فرمانداری تبریز بیان کرد: سوگند خدواند در سوره والعصر به زمان، نشان از اهمیت و ارزش زمان در زندگی انسان است و خیلی از انسان ها در این خصوص، قلم فرسایی کرده اند و برخی ارزش وقت را به میزان ارزش طلا می دانند و برخی نیز ارزش زمان را در حدی می دانند که با هیچ ارزشی در دنیا قابل مقایسه نیست.

وی افزود: هر لحظه از عمر ما که می گذرد در زیان هستیم مگر این که ارزش زمان را بدانیم و به کارهایی که انجام می دهیم ایمان داشته باشیم و پافشاری کنیم تا ماندگار باشیم.

فرماندار تبریز با اشاره به شعار سال ادامه داد: بحث تحریم های اقتصادی و مشکلات معیشتی واقعیتی انکار ناپذیر است که اگر تولید، روتق داشته باشد مشکلات اقتصادی نیز حل خواهد شو و رهبر معظم انقلاب نیز با اشرافیت کامل به مسایل کشور، این شعار را انتخاب کردند.

مهدوی بیان کرد: وظیفه ما مسئولین این است که با جدیت وارد این حوزه شویم و موانع تولید را رفع کنیم و به کسانی که در فکر تولید هستند کمک کنیم و در برابر آن ها پاسخ گو باشیم و تولید کنندگی واقعی را ماه ها به دنبال حل مشکلات پروسه تولید سر درگم نکنیم.

وی گفت: همه مسئولان دستگاه های متولی امور عمومی و خدمات رسان باید قانونمندی را سرلوحه کار خود قرار دهند که بی توجهی به قوانین ضررهای جبران ناپذیری به کشور وارد خواهد کرد.

فرماندار تبریز با اشاره به خسارت های سیل اخیر در کشور ادامه داد: وقتی عموم مردم و مسئولان نسبت به محیط زیست بی توجهی می کنند آثار آن گریبان انسان را خواهد گرفت.

مهدوی افزود: این سیل نتیجه یک یا دوسال اخیر نبود بلکه نتیجه 50 سال مدیریت نادرست بود و زنگ خطری است که به صدا در آمده است.

وی اضافه کرد: در تبریز در ایام نوروز با تلاش مسئولین و بازدید های مستمر و بازگشایی مسیل ها شاهد خسارات جدی جانی و مالی در آن حد که در سایر استان بود، نبودیم.

فرماندار تبریز با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی سال 98 گفت : مردم با شرکت در انتخابات سرنوشت خود را تعیین می کند و وظیفه ما این است که به دور از هر گونه جناح بندی از آراء مردم در نهایت بیطرفی حفاظت کنیم.

مهدوی با بیان این که وظیفه ما پاسخ گویی شفاف به مردم است و در سال جدید باید خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع را به معنی کامل در عمل شاهد باشیم، گفت: وقتی مردم به اداره ای مراجعه می کنند انتظار پاسخ گویی شفاف را دارند و مسئولان باید در چارچوب قانون و در حداقل زمان مشکلات مردم را حل کنند.

وی ادامه داد: همه دستگاه ها باید هرگونه تغییرات مدیریتی و جابجایی را با اطلاع فرمانداری انجام دهند تا مدیران توانمند انتخاب شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار