«سیل مهربانی همکلاسی‌ها» جاری می‌شود

تهران (پانا) - طرح «سیل مهربانی همکلاسی‌ها» در حمایت از دانش‌آموزان و خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل (پویش ملی حمایت از مناطق سیل‌زده) برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۹۰۵۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
«سیل مهربانی همکلاسی‌ها» جاری می‌شود

در مواجهه با نیازهای فوری و عمومی مناطق خسارت‌دیده از سیل‌های ویرانگر اخیر، طرح سیل مهربانی همکلاسی‌ها با مشارکت و هم‌افزایی شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی (پیشتازان سازمان دانش‌آموزی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، سازمان بسیج دانش‌آموزی و سازمان جوانان هلال احمر) همزمان با سراسر کشور و مصادف با میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان برگزار می‌شود.

این طرح با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود و بسیج همگانی دانش‌آموزان،‌ فرهنگیان و اولیا در تمامی مدارس سراسر کشور با حمایت و پشتیبانی مدیران واحدهای آموزشی اجرا خواهد شد تا بخشی از آلام و خسارات وارد شده به دانش‌آموزان و خانواده‌ها برطرف شود.

اهداف اجرای این طرح جمع‌آوری هدایای نقدی و غیرنقدی دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیا، همدلی و همراهی با دانش‌آموزان و خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل اخیر، ترویج فرهنگ نوعدوستی، تلاش، ایثار و مشارکت‌جویی در بین دانش‌آموزان است که در در روز چهارشنبه 28 فروردین در روز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان همزمان در مدارس سراسر کشور برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار