در گفت‌وگو با پانا

جعفر کاشانی: هواداران پرسپولیس نگران نباشند، برانکو به کارش ادامه می‌دهد

اولتیماتوم فیفا به پرسپولیس صحت ندارد/ تحریم‌ها روی پرسپولیس تأثیر گذاشته است / بازی در کشور ثالث هزینه‌ها را ۱۰برابر کرد

تهران (پانا) – رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس شایعات مطرح شده درباره احتمال فسخ قرارداد برانکو ایوانکوویچ با پرسپولیس به علت عدم پرداخت حقوق این سرمربی کروات را رد کرد.

کد مطلب: ۹۰۵۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد
جعفر کاشانی: هواداران پرسپولیس نگران نباشند، برانکو به کارش ادامه می‌دهد

جعفر کاشانی در گفت‌وگو با پانا درباره شایعه اولتیماتوم فیفا به باشگاه پرسپولیس در مورد طلب برانکو گفت: چنین موضوعی اصلاً صحت ندارد و من نمی‌دانم این شایعه‌ها از کجا نشات می‌گیرد. البته طلب برانکو را باید مانند هر مربی دیگری که برای تیم زحمت می‌کشد پرداخت کنیم و در این موضوع هیچ شکی وجود ندارد اما اینکه گفته می‌شود فیفا در مورد طلب برانکو اولتیماتوم داده است، درست نیست.

وی ادامه داد: همه کسانی که برای باشگاه زحمت می‌کشند از مربی تا هر کس دیگری که هدفش کمک به پرسپولیس است باید حق‌الزحمه خود را بگیرد و باشگاه هم در برابر آنها باید به تعهداتش عمل کند. ما امیدواریم تا چند روز آینده همه مشکلات حل شود و خیلی زود بتوانیم طلب اعضای کادر فنی را واریز کنیم.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به اینکه مهم‌ترین مشکل پرسپولیس اکنون چیست؟ عنوان کرد: متاسفانه اصلی‌ترین مشکل ما مسائل ارزی است. با توجه به شرایط اقتصادی که در جامعه حاکم است و از طرفی قیمت دلار، طبیعی است که خرج سفرها چندین برابر شده است و این برای ما مشکل‌ساز شده البته همین مسائل روی قراردادهای ارزی هم تأثیر گذاشته است و ما در این خصوص هم با مشکل مواجه هستیم اما همان‌طور که گفتم در تلاش هستیم تا مشکلات را خیلی زود برطرف کنیم.

کاشانی در مورد شایعه فسخ قرارداد برانکو با پرسپولیس در صورتی که تا اردیبهشت ماه مطالباتش پرداخت نشود، گفت: اصلاً چنین چیزی صحت ندارد و بحث فسخ قرارداد برانکو مطرح نیست. او یک مربی کاملاً حرفه‌ای است و در کنار پرسپولیس خواهد بود. باشگاه هم مشکلات او را حل خواهد کرد، هواداران نگران نباشند، برانکو به کارش در پرسپولیس ادامه می‌دهد. متاسفانه تحریم‌ها روی پرسپولیس تأثیر گذاشته و مشکلاتی به وجود آورده که این چنین مسائلی مطرح شده است، امیدوارم هر چه زودتر این مشکلات رفع شود.

وی همچنین به نخستین جلسه هیات مدیره در سال 98 اشاره کرد و گفت: خوشبختانه جلسه خوبی برگزار شد، عرب به عنوان مدیرعامل گزارش مالی خودش را ارائه داد و درباره مسابقات برون‌مرزی صحبت کردیم در کل می‌توانم بگویم خروجی خوبی این جلسه داشت.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس در مورد بازی پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان گفت: به هر حال کار سخت است و پرسپولیس باید تمام توانش را به کار بگیرد تا در این مسابقه پیروز شود، متاسفانه در دو بازی گذشته پرسپولیس خیلی بازی‌های خوبی ارائه نداد و تنها توانست یک امتیاز کسب کند، باید در بازی مقابل الاهلی تمام توان خود را به‌کار بگیرد تا پیروز شود در غیر این صورت کار صعود خیلی خیلی سخت خواهد شد.

وی در پایان گفت: همین بازی مقابل الاهلی عربستان که در زمین ثالث برگزار می‌شود، هزینه زیادی برای پرسپولیس به دنبال داشته است. تمام هزینه‌های ما ده برابر شده و در این بازی حمایت هوادارانمان را هم از دست داده‌ایم. به طور حتم اگر قرار بود در تهران از الاهلی میزبانی کنیم هزینه‌ به مراتب خیلی کمتر بود و می‌توانم بگوییم ما اصلاً هزینه‌ای نداشتیم اما حالا با این شرایط که همه هزینه‌ها هم باید نقدی پرداخت کنیم. وضعیت کمی سخت است، با این حال ما امیدواریم در این بازی نتیجه بگیریم تا شرایط تیم در جدول کمی تغییر کند. تیم ما از نظر روحی برای بازی با الاهلی آماده است و امیدواریم که نتیجه لازم را هم بگیریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار