طبخ روزانه ۳۰۰۰ پرس غذا جهت منطقه سیل زده آق قلا در استان گلستان

اسلامشهر(پانا) - مسئول هیأت یا مهدی (عج) اسلامشهر از استقراردر محله تازه‌آباد آق‌قلا استان گلستان و طبخ روزانه ۳۰۰۰ پرس غذای گرم جهت سیل‌زدگان خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۵۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
طبخ روزانه ۳۰۰۰ پرس غذا جهت منطقه سیل زده آق قلا در استان گلستان

حجت‌الاسلام سید حسین موسوی در این رابطه اظهارکرد: به دنبال حادثه تأسف‌برانگیز سیل در برخی استان‌های کشور، هیأت‌های حسینی سراسر کشور، با لبیک به پیام رهبر معظم انقلاب در کمک به سیل‌زدگان در همه استان‌های کشور، مانند تمام حوادث مشابه، تلاش برای کمک به مردم را وظیفه خود دانسته و فعالیت‌های خود را آغاز کرده‌اند.

او درادامه اضافه کرد: هیأت یا مهدی (عج) واوان اسلامشهردراین رابطه تصمیم گرفت در شهرستان آق‌قلا،‌ منطقه‌ای را شناسایی کند تا به‌صورت متمرکز اقدام به کمک‌رسانی کند وسپس محله تازه‌آباد که منطقه‌ای حاشیه‌نشین با ۱۵۰ خانوار است، انتخاب شد.

مسئول هیأت یا مهدی (عج) واوان اسلامشهربا اشاره به اینکه هم‌اکنون اعضای این هیأت درحال شناسایی و رصدمنزل‌به‌منزل این محله هستند، تصریح کرد: این محله حاشیه‌ای، در نقطه گود قرار دارد و علی‌رغم تدابیر اندیشیده شده مسئولین و نیروهای مسلح برای فروکش کردن آب، همچنان دراین محله آب به ارتفاع یک متر وجود داردو لذا باوجوداین آب‌گرفتگی که مانع خدمت‌رسانی می باشد، تلاش‌های هیأت های مذهبی در این منطقه به اطعام خانوارها خلاصه‌شده است.

حجت الاسلام موسوی افزود: بنا داریم با تکمیل شناسایی‌ها و فروکش آب، عملیات‌های متنوعی ازجمله عملیات عمرانی مانند احداث سرویس بهداشتی، بازسازی دیوارها و تعمیر لوازم‌خانگی آسیب‌دیده را در دستورکار خواهیم داشت.

اوگفت: تاکنون ۱۰۰ هیأت مذهبی کشور برای کمک‌رسانی در این منطقه اعلام آمادگی کرده‌اند که بر اساس شناسایی‌های صورت گرفته و همچنین ظرفیت‌های هیأت‌های مذهبی در امر خدمت‌رسانی این منطقه به کار گرفته خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار