مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز خبرداد :

آمادگی 12 مدرسه جهت اسکان سیل زدگان

۴۳ نفر از سیل زدگان اسکان یافتند

اهواز (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از آمادگی 12 مدرسه ناحیه اهواز جهت اسکان سیل زدگان خبرداد .

کد مطلب: ۹۰۵۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی 12 مدرسه جهت اسکان سیل زدگان

سید جاسم موسوی اصل مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهوازدر گفت و گو با پانا ، با بیان اینکه از ابتدای بحران سیلاب و طغیان رودخانه ها در استان خوزستان و به ویژه شهرستان اهواز با تشکیل ستاد بحران در ناحیه نسبت به ایجاد تهمیدات لازم برای کمک رسانی به سیل زدگان اقدام کردیم ، گفت : طی هماهنگی های صورت گرفته با مدیریت بحران و جمعیت هلال احمر 12 مدرسه در قالب 120 کلاس در مناطق ملاشیه و ام الطمیر برای اسکان سیل زدگان و به ویژه سیل زدگان روستاهای بخش اسماعیلیه اهواز در نظر گرفته شد.

وی با عنوان این مطلب که تاکنون 10 خانوار در قالب 43 نفر در این مدارس اسکان یافتند ، افزود : در این مدارس علاوه بر اسکان مواد خوراکی و غذای گرم بین سیل زدگان توزیع می گردد . موسوی اصل با اشاره به اینکه بخش اسماعیلیه اهواز با جمعیتی بالغ بر 17 هزار نفر ، دچار سیلاب شده است ، ادامه داد : شبکه بهداشت نیز با حضور در محل اسکان به انجام مسائل بهداشتی و درمانی مورد نیاز سیل زدگان می پردازند .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در پایان اظهار کرد : با توجه به صدور دستور تخلیه برخی از شهرهای استان ؛ این آموزش و پرورش آمادگی دارد تعداد مدارس بیشتری را در مناطق پردیس و گلستان برای اسکان سیل زدگان اختصاص دهد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار