هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران وارد قطر شد

تهران (پانا) - هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران روز گذشته به منظور شرکت در اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی (آی پی یو) وارد دوحه قطر شد.

کد مطلب: ۹۰۵۱۶۹
لینک کوتاه کپی شد
هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران وارد قطر شد

به گزارش خانه ملت، هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت یکصد و چهلمین اجلاس بین المجالس جهانی (آی پی یو) دیروز (15 فروردین) وارد کشور قطر شد و در بدو ورود مورد استقبال محمدعلی سبحانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در قطر و یکی از اعضای کمیسیون سیاست خارجی پارلمان قطر قرار گرفت.
در همین زمینه محمدجواد جمالی نوبندگانی رئیس هیات پارلمانی ایران در قطر اظهار کرد: روز گذشته نیز نمایندگان در جلسه هماهنگی به منظور حضور فعالتر و سازنده تر در کمیته های تخصصی اجلاس آی پی یو از جمله کمیته صلح و امنیت پایدار، مجمع زنان و جوانان، کمیته امور سازمان ملل و کمیته توسعه پایدار نشستی را برگزار کردند و نقطه نظرات خود را در این نشست مطرح کردند.
وی اضافه کرد: برنامه بعدی هیات پارلمانی ایران حضور کاظم جلالی و محمدجواد جمالی نوبندگانی در کمیته های اجرایی و گروه آسیا پاسفیک است و سایر کمیته ها نیز از روز شنبه جلسات تخصصی خود را برگزار خواهند کرد.
جمالی نوبندگانی با اشاره به حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در مجمع عمومی اجلاس آی پی یو عنوان کرد: علی لاریجانی نیز به منظور سخنرانی و حضور در مجمع عمومی اجلاس آی پی یو هفته آینده به دوحه سفر خواهد کرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار