رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خبر داد: انهدام باند توزیع هروئین در ملارد

ملارد (پانا) - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از انهدام باند توزیع هروئین به همراه دستگیری متهمان ، کشف یک قبضه سلاح کلاشینکف و توقیف دو خودرو در ملارد خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۵۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خبر داد: انهدام باند توزیع هروئین در ملارد

سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در این رابطه اظهار کرد: در پی گزارش چندین فقره شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از مواد فروشان سابقه دار پرونده‌ای جهت رسیدگی به این موضوع در پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت تشکیل شد.

او در ادامه افزود: پس از تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم به تازگی با همکاری یکی از قاچاقچیان سابقه دار همکاری‌هایی را در غرب پایتخت در خصوص توزیع ماده مخدر هروئین آغاز کرده است.

سرهنگ بخشنده تصریح کرد: پس از اخذ دستور قضایی مبنی بر دستگیری متهمان، تیمی از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت به شهرستان ملارد اعزام شدند و در یک عملیات ضربتی موفق به دستگیری چهار نفر از قاچاقچیان مواد مخدر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت با اشاره به کشف ۶۱ کیلو و یکصد گرم هروئین از مخفیگاه متهمان، خاطرنشان کرد: یک قبضه سلاح کلاشینکف، چهل و پنج عدد فشنگی جنگی از مخفیگاه متهمان کشف و دودستگاه خودرو در محل اختفاتوقیف شد.

/خبرنگار :سیده زهرا صمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار