درخواست از جامعه فرهنگی استان بوشهر برای کمک رسانی به سیل زدگان

بوشهر(پانا)_مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر بر درخواست از جامعه فرهنگی استان بوشهر برای کمک رسانی به سیل زدگان تاکید کرد.

کد مطلب: ۹۰۵۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
درخواست از جامعه فرهنگی استان بوشهر برای کمک رسانی به سیل زدگان

ناصر کرمی در نشست ویدئو کنفرانسی با مدیران و روسای شهرستان ها و مناطق با بیان اینکه در حادثه سیل زدگی اخیر چندی از استان های کشور آسیب و خسارات شدید و بعضا جبران ناپذیری متحمل شدند اظهار داشت: با توجه به اینکه همکاران و دانش آموزان استان های سیل زده شدیدا نیازمند همدردی و کمک ما هستند باید همت کرد و کمک های همکاران خیر و دانش آموزان عزیز استان را به نحو شایسته ای گردآوری کرد.
کرمی با تاکید بر اینکه مدیران و روسای شهرستان ها و مناطق هر چه زودتر برنامه ریزی برای انجام بهتر این اقدام را گزارش کنند افزود: مدیران و روسا نسبت به راه اندازی پایگاه‌های جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی با محوریت سازمان دانش آموزی در مدارس، کانونها و مراکز زیر نظر آموزش و پرورش اقدام کنند.
وی با بیان اینکه کمک‌های نقدی این امکان را برای دستگاه‌های مجری فراهم می‌کند که با دست باز تر نیازهای اصلی تر مردم را فراهم کند ادامه داد: کمک های نقدی را به حساب شماره 2635072884 بانک تجارت بنام سازمان دانش آموزی واریز و اقلام جمع آوری شده نیز تحویل این سازمان در مرکز استان شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: با توجه به نیاز شدید آسیب دیدگان در نظر است که اولین محموله این کمک ها در اوایل هفته آتی ارسال شود بنابراین سرعت عمل در این کار مورد تاکید است.
کرمی با اشاره به اینکه هموطنان ما در این ایام نوروز به جای شادی و دید و بازدید گرفتار اندوه حاصل از این مصیبت بوده اند یادآور شد: مردم ایران در عرصه‌های سخت و مشکلات همواره یار و یاور همدیگر بوده اند و در تنگناها به یاری همدیگر شتافته و در کنار یکدیگر بحران‌ها را پشت سر می‌گذارند.
وی ابراز داشت: فرهنگیان استان بوشهر نیز در این بحران در کنار مردم سایر استان‌های کشور هستند و از هیچ کمک و تلاشی فروگذاری نمی‌کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: آموزش و پرورش استان در کنار سایر نهاد و دستگاه های دولتی و مردمی برای کمک به آسیب دیدگان حوادث سیل اخیر در استان های کشور اعلام آمادگی می کند و از فرهنگیان عزیز درخواست همکاری را دارد.
وی با بیان اینکه برای حاکم کردن آرامش و برگرداندن حالت بحرانی به حالت عادی نیاز به کمک‌های مردمی شدیداً احساس می‌شود اضافه کرد: در زمینه کمک به سیل زدگان و مردم، نقش سازمانی و دولتی مطرح نیست و همه مردم باید همراه و همدل به یاری حادثه دیدگان بشتابند و و از عموم فرهنگیان دعوت بعمل می آید که در این کار خیر بزرگ سهیم باشند.
گفتنی است اقلام مورد نیاز سیل زدگان با توجه به اعلام جمعیت هلال احمر مواد خوراکی، پتو، چادر، آب آشامیدنی و لوازم بهداشتی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار