از ۲۷ اسفند تا چهاردهم فروردین ثبت شد؛

اقامت ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر شب مسافر نوروزی در مازندران

ساری (پانا) - دبیر اجرایی ستاد تسهیلات سفر مازندران از ثبت ۱۶ میلیون و ۷۳۴هزار و ۱۸۷نفر شب اقامت مسافران نوروزی در استان از ۲۷ اسفند ۹۷ تا چهاردهم فروردین ۹۸ خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۵۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد
اقامت ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر شب مسافر نوروزی در مازندران

سیف‌الله فرزانه در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران ویژه نوروز 98، با اعلام این خبر گفت: «در همین مدت دو میلیون و ۹۷۳ هزار و 895 گردشگر و مسافر از روستاهای مازندران بازدید و سه میلیون و ۵۷۸ هزار و ۶۲۸ گردشگر در روستاهای مازندران اقامت کردند.»

به گفته او در حالی که در 17 روز اخیر، پنج هزار و ۶۰۴ مسافر و گردشگر از اماکن تاریخی فرهنگی بازدید کردند، از این تعداد پنج هزار و ۶۰۱ نفر بازدیدکننده داخلی و 3 نفر بازدید کننده خارجی بوده‌اند.

دبیر اجرایی خدمات سفر مازندران شمار بازدید کنندگان از موزه‌های استان را ۱۵۷ هزار و ۸۲۵ نفر اعلام کرد و افزود: «از این تعداد ۱۵۷ هزار و ۲۶۳ نفر گردشگر داخلی و ۵۶۲ نفر مسافر و گردشگر خارجی بوده‌اند.»

به گفته او در همین مدت ۶۶۶ هزار و ۶۳۵ گردشگر و مسافر اماکن مذهبی و متبرکه استان زیارت کردند.

در این مدت در مازندران ۲۴۴ کنسرت موسیقی و جنگ شادی اجرا شد و ۳۳۹ نفر از نمایشگاه‌های فرهنگی هنری و صنایع دستی نوروزی بازدید کردند.

فرزانه همچنین در شرح گزارش کمیته اسکان و مدمات‌رسانی و امور رفاهی، تعداد کل بازدیدهای نظارتی انجام شده بر واحدهای اقامتی، پذیرایی، صنوف عرضه مواد غذایی و غیره را ۶ هزار و ۶۶۵ مورد اعلام کرد که به ۳۷۹ تشویق و ۱۸۲ تذکر و اخطار کتبی ختم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار