فرماندار اسلامشهرخبرداد: احداث سریع پل تخریب شده گلدسته به گلشهر در بخش چهاردانگه

اسلامشهر(پانا) - فرماندار شهرستان اسلامشهر پس از بازدید از پل گلدسته به گلشهر در بخش چهاردانگه که شب گذشته بر اثر طغیان رودخانه کن تخریب شد، گفت: این پل ارتباطی در اسرع وقت احداث می شود.

کد مطلب: ۹۰۴۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهرخبرداد: احداث سریع پل تخریب شده گلدسته به گلشهر در بخش چهاردانگه

مسعود مرسلپور در این رابطه اظهارکرد: با اقدامات موثر ستاد مدیریت بحران شهرستان اسلامشهردر بارندگی‌های شدید روزهای اخیر خسارتی به شهروندان وارد نشد.

او در ادامه افزود: همانگونه که روز گذشته در جلسه ستاد مدیریت اسلامشهر نیز اعلام شد بارندگی شدید در قسمت بالادستی رودخانه کن و اضافه شدن برف‌های آب شده به بارندگی‌ها شاهد بالا آمدن و طغیان این رودخانه بودیم که بهمین منظور عوامل بخشداری چهاردانگه در اقدامی فوری منازل مسکونی و کارگاه‌هایی که در نزدیکی رودخانه کن قرار داشتند را تخلیه کردند.

فرماندار اسلامشهر با بیان‌اینکه طغیان رودخانه کن در بخش چهاردانگه شب گذشته به تخریب پل ارتباطی گلدسته به گلشهر منجر شد، تصریح کرد: با توجه به احتمال ریزش دیواره‌های رودخانه کن و کرج در ساعاتی آتی از همه شهروندان عزیز درخواست داریم که از نزدیک شدن به این رودخانه‌ها پرهیز کنند.

مرسلپور خاطر نشان کرد: با توجه به احتمال بارندگی در روز سیزده فروردین 98 کلیه اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان همچنان در وضعیت آماده باش قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار