مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان:

آب بندهای جاده‌ای استان سمنان تعمیر شدند

سمنان (پانا) - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان، با بیان اینکه تعمیر آب بندهای جاده‌ای استان صورت گرفت، گفت: این اقدام در راستای مقابله با خسارات و تسهیل تردد در دستور کار است.

کد مطلب: ۹۰۴۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد
آب بندهای جاده‌ای استان سمنان تعمیر شدند

احسان منصور کیایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان، با بیان اینکه تعمیر آب بندها در بالادست جاده‌ها، لایروبی ابنیه و پل‌ها در استان صورت گرفته است، ابراز کرد: استقرار ماشین آلات در مناطق مستعد سیل یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته توسط راهداری است.

وی با بیان اینکه این اقدامات برای مقابله با خسارات و آسیب‌های احتمالی در استان سمنان انجام شده است، ابراز کرد: هشدارهای هواشناسی در خصوص بارش‌ها سبب شد تا بهسازی و لایروبی راه‌ها صورت گیرد.

مدیرکل راهداری استان سمنان گفت: از اولین ساعات آغاز سفرهای نوروزی و بارش‌های صورت گرفته، تلاش برای نگهداری راه‌های استان نیز در دستور کار قرار گرفته است.

منصور کیایی با بیان اینکه بازگشایی راه‌های ارتباطی مسدود شده از دیگر اقدامات راهداری در روزهای اخیر بوده است، ابراز کرد: تسهیل در تردد مسافران ماحصل بهسازی راه‌ها محسوب می‌شود.

وی افزود: عملیات لایروبی جاده روستایی یزدان آباد به کوه‌زر به همت اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دامغان، انجام عملیات لایروبی در محور دامغان جندق توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دامغان ناشی از سیلاب بارش‌های اخیر و اجرای دریواسیون در ورودی پل کندوان برای هدایت آب رودخانه و سیل در مهدی‌شهر همچنین صورت گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار