پیام‌ مشترک فرماندار و امام جمعه اسلامشهر به مناسبت روز جمهوری اسلامی

اسلامشهر(پانا) - فرماندار شهرستان اسلامشهر و نماینده ولی فقیه و امام جمعه اسلامشهر در پیامی مشترک ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم علیه السلام، دوازدهم فروردین و روز جمهوری اسلامی را تبریک گفتند.

کد مطلب: ۹۰۴۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام‌ مشترک فرماندار و امام جمعه اسلامشهر به مناسبت  روز جمهوری اسلامی

متن پیام‌مشترک مسعود مرسلپورفرماندار و حجت الاسلام نوروزی امام جمعه اسلامشهربه شرح ذیل است:

دوازدهم فروردین ۱۳۵۸، روز تحقق عصاره تلاش‌های تاریخی ملت ایران در دستیابی به آرزوهای دیرین و یکی از تأثیرگذار‌ترین روزهای تاریخ اسلام و ایران است.

در این روز بزرگ، پیروزی جمهوری اسلامی ایران با رأی حداکثری امت همیشه در صحنه، به رهبری امام خمینی (ره)، مُهر تأیید و تأکید گرفت.

در روز دوازدهم فروردین ۱۳۵۸، امید و خون تازه ای در رگ‌های خشکیده ملت‌های مظلوم و مستضعف جهان جاری شد و مردم جهان را به اندیشه ای نوین و تأثیرگذار برای ساختن جامعه ای نو و اسلامی دلگرم و امیدوار کرد و به تمامی مردم آزاده جهان و به ویژه مسلمانان ثابت شد که آموزه‌های اسلام ناب محمدی (ص) ، پشتوانه و رهایی بخش جهانیان است.

بدینوسیله ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم علیه السلام هفتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، این عید و یوم الله بزرگ را به عموم ملت، شجاع و همیشه در صحنه ایران اسلامی و به خصوص مردم مومن و شریف شهرستان اسلامشهر تبریک عرض نموده، موفقیت همگان را در راستای آرمان های بلند امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار