فرمانده انتظامی شاهرود:

افزایش ۲۴ درصدی کشف سرقت در شاهرود

سمنان (پانا) - فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه در نیمه طرح نوروزی ۹۸، کشف سرقت در این شهرستان ۲۴ درصد رشد داشت، گفت: در این مدت ۴۵ سارق دستگیر شدند.

کد مطلب: ۹۰۴۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ۲۴ درصدی کشف سرقت در شاهرود

سرهنگ علی کریمی ضمن بیان اینکه با تلاش‌های انجام‌شده توسط مأموران انتظامی و واحدهای تخصصی شاهرود در نیمه اول طرح نوروزی ۹۸، کشف سرقت ۲۴ درصد افزایش داشته است، ابراز داشت: در مدت مذکور ۴۵ سارق در سطح شهرستان دستگیر و به مقامات قضائی تحویل داده شدند.

وی بابیان اینکه طی مدت مذکور ۸۳ فقره انواع سرقت در شاهرود کشف و ضبط‌شده است، اضافه کرد: این سرقت‌ها اغلب توسط افراد سابقه‌دار و معتاد به مواد مخدر صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه اسباب‌کشی طی ایام نوروز ممنوع است، ابراز داشت: از شهروندان تقاضا می‌شود به محض مشاهده کامیون یا وانت‌های حمل بار و اثاثیه بلافاصله با نیروهای انتظامی تماس گرفته تا موضوع مورد رسیدگی قرار گیرد.

کریمی افزود: شهروندان با مراقبت و دقت در قفل‌کردن منازل و خودروهای خود می‌توانند سهم بسزایی در تأمین امنیت و پیشگیری از سرقت داشته باشند لذا از عموم مردم تقاضا می‌شود تا وسایل ساختمانی و دیگر موراد را از دسترس عموم خارج و در اتاق‌های دربسته نگه‌داری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار