با دستور وزیر آموزش و پرورش صورت گرفت؛

اختصاص ۵ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیزات سیستم گرمایشی مدارس سیل‌زده گلستان

تهران ( پانا ) - جلسه بررسی وضعیت مدارس آسیب دیده ناشی از سیل گلستان با حضور معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش عصر امروز در سالن جلسات آموزش و پرورش شهرستان آق قلا برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۴۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص ۵ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیزات سیستم گرمایشی مدارس سیل‌زده گلستان

به گزارش مرکز امور هماهنگی ، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش و پرورش، مهرالله رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به نمایندگی از وزیر آموزش و پرورش به منظور بازدید از مناطق و مدارس سیل زده به استان گلستان سفر کرد.

وی در این جلسه ضمن همدردی با هموطنان سیل زده گفت: متاسفانه در جریان سیل اخیر علاوه بر آسیب های وارده به زیرساخت ها و منازل مسکونی و مزارع کشاورزی استان گلستان به ۲۵۶ مدرسه در این استان از نظر فضا و تجهیزات و تاسیسات خسارت جدی وارد شد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور افزود: به منظور ارزیابی میزان خسارت های وارده به فضاهای آموزشی از تعدادی از مدارس بازدید خواهیم کرد که جا دارد از تلاش های آموزش و پرورش گلستان به ویژه در زمینه اسکان هموطنان سیل زده و پشتیبانی و نیز اسکان سایر دستگاه‌های امدادرسان تقدیر و تشکر نماییم.

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: آن گونه که اطلاع پیدا کردیم فرهنگیان فرهیخته و شریف از آغازین لحظات وقوع سیل در کنار هموطنان سیل زده بودند و در راه خدمت رسانی به آنها از هیچ تلاشی مضایقه نکردند که من به نوبه خود از همه این بزرگواران تشکر می کنم.

وی ادامه داد: در پی وقوع سیل اخیر همکاران ما نسبت به برآورد خسارت و ارزیابی میدانی از مدارس آسیب‌دیده اقدام نمودند و ما تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهیم بست تا با بازسازی و ترمیم فضاهای آموزشی آسیب دیده، در روند آموزشی دانش آموزان خللی وارد نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار