معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان خبرداد:

پذیرش و اسکان ۱۵۷هزارو ۴۳۸ مسافر نوروزی در ستادهای اسکان فرهنگیان استان کرمان

کرمان(پانا) - معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان در حاشیه بازدید از ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان استان کرمان، گفت: تاکنون ۱۵۷هزارو ۴۳۸ مسافر در ستاد های اسکان نوروزی فرهنگیان استان کرمان اسکان داده شده اند که این تعداد خانوار های پذیرفته شده در مدارس استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۹/۳ درصد رشد داشته است.

کد مطلب: ۹۰۴۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد
پذیرش و اسکان ۱۵۷هزارو ۴۳۸ مسافر نوروزی در ستادهای اسکان فرهنگیان استان کرمان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، حمیدرضا دعاگویی در حاشیه بازدید از مدارس محل اسکان میهمانان نوروزی در کرمان با تبریک سال نو سال "رونق تولید" افزود: آمار نفرات پذیرش شده در ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان این استان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۴۲ درصدی را نشان می دهد.

وی خاطرنشان کرد: از زمان آغاز به کار ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان کرمان ۱۵۷ هزار و ۴۳۸ نفر در قالب ۴۰ هزار و ۴۰۳خانوار و ۳۶۲ هزار و ۱۰۷ نفر روز در مدارس استان اسکان داده شده اند.

دعاگویی بیان داشت: در روز دهم فروردین ماه سال جاری نیز ۳هزارو و ۳۲۷ خانوار در قالب ۱۲هزار و ۹۷۷ نفر و همچنین ۲۹هزارو ۸۴۷نفرروز مسافر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش کرمان پذیرفته شدند.

وی افزود: اکثر میهمانان پذیرفته شده در ستادهای اسکان نوروزی فرهنگیان استان به ترتیب از استان های خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی و تهران هستند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان، تصریح کرد: پنج هزار و ۱۶۵ کلاس درس در قالب ۴۴۳مدرسه در ۳۸ پایگاه اسکان و یکهزار و 500 نفر از فرهنگیان استان کرمان به عنوان عوامل اجرایی ستاد اسکان نوروزی از 26 اسفند سال گذشته تا 13 فروردین سال جاری، اسکان میهمانان نوروزی را در این استان بر عهده دارند.

حمیدرضا دعاگویی ادامه داد: استان پهناور کرمان با 23 شهرستان بیش از هفت هزار اثر تاریخی دارد که از این تعداد حدود 700 اثر ثبت ملی و پنج اثر ارگ تاریخی بم، باغ شاهزاده ماهان، روستای صخره ای میمند، قنوات و کویر لوت ثبت جهانی هستند و این استان علاوه بر آثار تاریخی متعدد از محورهای گردشگری و مناطق جذاب و دیدنی برای مسافران نوروزی و گردشگران برخوردار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار