نسب به زمان مشابه سال گذشته؛

کشف اموال مسروقه 54 درصد افزایش یافته است

کرج (پانا) - فرمانده انتظامی البرز از افزایش 54 درصدی کشفیات سرقت در 9 روز ابتدای سال 98 نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۴۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد
کشف اموال مسروقه 54 درصد افزایش یافته است

سردار "عباسعلی محمدیان" در این باره گفت: با تمهیداتی که به منظور کاهش جرایم و برقراری امنیت در ایام نوروز انجام شد نظارت و کنترل نیروهای پلیس در استان از روزهای پایانی سال گذشته افزایش یافت.

سردار محمدیان افزود: با توجه به افزایش سفرها در تعطیلات نوروز و عدم حضور بسیاری از شهروندان در منازل احتمال وقوع سرقت افزایش می یافت که با افزایش گشت های پلیس در مناطق و نظارت بر محله ها شاهد افزایش 54 درصدی کشفیات سرقت در 9 روز ابتدای سال 98نسبت به مدت مشابه در استان هستیم.

فرمانده انتظامی البرز اظهار داشت: به منظور آگاهی بیشتر مردم برای پیشگیری از سرقت خانه ها، کیف قاپی، سرقت از خودروها وغیره در اسفندماه از طریق رسانه ها، سیمای استان و همچنین هشدارهای تبلیغاتی نصب شده در محدوده کلانتری ها اقدام شده بود که خوشبختانه با نظارت شبانه روزی پلیس و همچنین توجه بیشتر مردم شرایط برای سوء استفاده احتمالی سارقان کاهش یافت.

وی پاکسازی مناطق حاشیه ای از حضور معتادان ، احضار و دستگیری سارقان سابقه دار در روزهای پایانی سال و همچنین نظارت بر خودروهای عبوری و پارک شده در کنار خیابان در ایام تعطیلات را از جمله اقداماتی عنوان کرد که منجر به افزایش کشفیات سرقت در استان شده است.

سردار محمدیان گفت: نظارت و اقدامات امنیتی شبانه روزی پلیس تا پایان تعطیلات ادامه دارد اما انتظار می رود شهروندان نیز با احتیاط و رعایت اصول ایمنی در برقراری امنیت و جلوگیری از انواع جرایم توسط سارقان همکاری کنند تا تعطیلات را بدون کوچکترین ناراحتی و دغدغه ای سپری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار