کاروان سلامت گیلان 960 نفر از سیل زدگان را ویزیت کردند

رشت (پانا) - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: کاروان سلامت این جمعیت تاکنون 960 نفر از بیماران و سیل زدگان استان گلستان را ویزیت کردند.

کد مطلب: ۹۰۴۳۳۹
لینک کوتاه کپی شد
کاروان سلامت گیلان 960 نفر از سیل زدگان را ویزیت کردند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: تیم کاروان سلامت جمعیت هلال احمر استان گیلان، با حضور در روستای قوچمراد و بی بی شیروان گنبد 960 نفر از مردم منطقه را در دو روز از خدمات درمانی و دارویی این جمعیت برخوردار کردند.
وی اظهار داشت: کاروان سلامت هلال احمر گیلان با حضور هفت پزشک متخصص ، سه تکنسین دارویی، پرستار و کارشناس بهداشت محیط با همراهی سه نفر از کارکنان این جمعیت در منطقه مناطق سیل زده مستقر شد.

مهدی ولی پور با بیان این که 300 میلیون ریال دارو به صورت رایگان توزیع شد، اظهار داشت: حضور تیم کاروان سلامت گیلان بعنوان اولین تیم پزشکی متخصصان در منطقه بود که مورد استقبال اهالی منطقه آسیب دیده قرار گرفت.
بارش شدید باران 28 و 29 اسفند ماه 97 در شرق استان گلستان، باعث سر ریز شدن سد گلستان واقع در 15 کیلومتری شرق شهر گنبدکاووس و طغیان رودخانه های گرگان رود، چهل چای، قره سو و اوغان شد.
با آغاز فعالیت سامانه سرد و بارشی اخیر بیش از 300 میلی متر باران در گلستان بارید و ارتفاع برف در مناطق کوهستانی استان به 1.5 متر رسید.
سرریز آب سدهای گلستان 2 و بوستان در مناطق بالادستی، موجب به راه افتادن جریان سیل در رودخانه گرگانرود شد و همه شهرها و روستاهای حاشیه این رودخانه را به دلیل حجم فراوان آب دچار بحران سیل کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار