رییس جمهور از روستای سیل زده کردخیل ساری بازدید کرد

ساری (پانا) - حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی عصر چهارشنبه بلافاصله پس از ورود به استان مازندران عازم روستای کردخیل بخش رودپی شمالی شد و از این منطقه که در اثر سیل و آبگرفتگی دچار خسارت شده ، بازدید کرد.

کد مطلب: ۹۰۴۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
رییس جمهور از روستای سیل زده کردخیل ساری بازدید کرد

رئیس جمهور در این بازدید با توضیح استاندار و مسوولان ذیربط در جریان روند اقدامات در راستای امداد رسانی و تلاش‌های انجام شده برای رفع مشکلات و جبران خسارت‌های ناشی از سیل در این منطقه قرار گرفت.

دکتر روحانی همچنین با حضور در منازل و باغ‌های آسیب‌دیده مردم، با آنان گفتگو و پس از اطلاع از مسائل و مشکلات آنان دستورات لازم را در راستای ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم در زمینه‌های گوناگون به مسئولان ارائه کرد

توضیحات استاندار مازندران به رییس‌جمهور درباره چگونگی کنترل بحران

احمد حسین زادگان علت فروکش شدن سریع بحران سیل در استان مازندران را حضور بموقع و تمام و کمال مدیران دستگاههای اجرایی بویژه مدیران عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران در مناطق سیلزده به صورت شبانه روزی و بررسی عملکرد دستگاههای خدمات رسان به صورت پیوسته در شورای مدیریت بحران استان و همچنین همدلی و وفاق نیروهای دولتی و غیر دولتی دانست.

رئیس جمهوری قرار است پس از بازدید از مناطق سیل‌زده مازندران، در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان در ساری شرکت کند.

محمود واعظی رئیس دفتررئیس جمهوری، محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، وزیر کشور، وزیر راه و شهرسازی، وزیر بهداشت و درمان و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این سفر رییس جمهور را همراهی می‌کنند.

پیش از این معاون اول رئیس جمهوری نیز برای بازدید از مناطق سیل‌زده به استان مازندران سفر کرده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار