تاکید بر تسریع در کمک رسانی به سیل زدگان توسط دانشگاه فرهنگیان

تهران (پانا) - معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان بر انسجام همگانی برای امداد و کمک رسانی به مردم آسیب دیده از سیل و جبران خسارات وارده به آن‌ها تاکید کرد.

کد مطلب: ۹۰۴۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
تاکید بر تسریع در کمک رسانی به سیل زدگان توسط دانشگاه فرهنگیان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، رضا کچوئیان به دنبال وقوع سیل در برخی استان‌های کشور، ضمن ابراز تسلیت و همدردی با مردم استان های سیل زده اظهار داشت: حادثه خسارت بار سیل در آغاز سال نو که در برخی استان‌ها منجر به جان باختن و مصدوم شدن عده‌ای از هموطنان عزیز و همچنین خسارات فراوان شد، موجب اندوهی عمیق برای عموم مردم خصوصا جامعه دانشگاه فرهنگیان شد.

کچوئیان، در ادامه با اشاره به تاکید مقام عالی دانشگاه فرهنگیان بر انسجام همگانی برای امداد و کمک رسانی به مردم آسیب دیده از سیل و جبران خسارات وارده به آن‌ها، ضمن تشکر از تلاش برخی مدیران و روسای پردیس های مراکز استانی در راستای کمک رسانی به آسیب دیدگان گفت: این دانشگاه برای تسلی خاطر مردم آسیب دیده و همچنین کمک به مناطق سیل زده آمادگی دارد از کلیه امکانات و ظرفیت‌های خود برای کمک به حادثه دیدگان استفاده کند.

عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان، ابراز امیدواری کرد: در کنار حمایت و تلاش‌های مردمی و جامعه دانشگاه فرهنگیان، در ایام نوروز هر چه سریع تر شاهد مرتفع شدن مشکلات سیل زدگان باشیم.

او در پایان از کارشناسان نظارت در استان‌ها خواست گزارش تکمیلی فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته خود را در زمینه کمک و امداد به حادثه دیدگان سیل اخیر و همچنین مسافران نوروزی در اختیار این معاونت قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار