ایستگاه آرامش بهاری در امام زاده سید حمزه(ع)کاشمر پذیرای زائران ومجاوران است

کاشمر (پانا)- ایستگاه آرامش بهاری در امام زاده سید حمزه(ع) در ایام نوروز برنامه های شاد وفرهنگی برای خانواده ها وکودکان دارد

کد مطلب: ۹۰۳۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد
ایستگاه آرامش بهاری در امام زاده سید حمزه(ع)کاشمر پذیرای زائران ومجاوران است

تعدادی از مجریان ایستگاه ارامش بهاری در سید حمزه (ع)در گفتگوی صمیمی با خبرنگارپانا مردم و مسئولین را به حضور در امامزاده ها فرا خواندند.
حجت الاسلام حسن یعقوبی کارشناس وقف وقرآن گفت : سابقه ی کار من 18 سال است و
فعالیت هایی که در این ایستگاه انجام می شود تبلیغ کامل وقف وچگونگی وقف می باشد .
یعقوبی افزود: که میزان استقبال خوب بوده است .

وی ادامه داد :تقاضا دارم که به وقف به عنوان یک شعار نگاه نکنند وعمل وقف را سرلوحه کار خود قرار دهند.
مجتبی ابراهیمی مقدم از دیگر روحانیون مجری ارامش بهاری نیز گفت: برنامه هایی که در ایستگاه انجام می شود برنامه های شاد فرهنگی برای خانواده ها وکودکان می باشد.
مسئول پژوهش حوزه علمیه افزود:میزان استقبال عالی بوده است وپیام من به مردم این است که شاد باشند وزیر پرچم اهلبیت قدم بردارند .
محسن غنی دیگر مربی ایستگاه گفت: میزان استقبال مردم نسبتا خوب بوده است ،
توقع من از مسئولین گسترش کار های فرهنگی، حمایت همه جانبه از نهاد های فرهنگی بالابردن سطح کیفیت کارهای فرهنگی و ارائه کار درست با توجه به نیاز جامعه می باشد .

محمد حاجی زاده نیز که باسابقه کار 16 سال در قسمت کودک ایستگاه فعالیت داردگفت میزان استقبال نسبتا خوب بوده است ولی از سال های گذشته کم تر شده است .
مربی کودک ونوجوان گفت:مردم مارا با حمایت های معنوی خود ما را تشویق کنند و توقع من از مسئو لین این است که از خیمه های معرفت سربزنند و حمایت های معنوی آنها در کار هایمان مصمم تر سازند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار