اسکان 3500 گردشگرنوروزی در شهرری

شهرری(پانا) - رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ری از اسکان سه هزار و 500 گردشگردر هفته اول سال نود وهشت در مدارس، مهمان پذیرها و چادرهای شهرری خبرداد.

کد مطلب: ۹۰۳۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
اسکان 3500 گردشگرنوروزی در شهرری

امیر مصیب رحیم زاده در جمع خبرنگاران اظهارکرد: طرح استقبال از مسافران نوروزی از بیست و ششم اسفند 97 تاکنون اجرایی شده و ساماندهی، پاکسازی و آماده‌سازی آثار تاریخی برای بازدید و حضور گردشگران با همکاری شهرداری منطقه بیست انجام شد تا گردشگران بتوانند از آثار تاریخی این شهرستان بازدید کنند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ری به راه اندازی تور گردشگری در سطح این شهرستان اشاره کرد و گفت: تورهای ری‌گردی از هشتم تا دوازدهم فروردین 97برگزار می شود که روزانه سه اتوبوس پذیرای مسافران است.

او یادآور شد: تعدادی لیدر در این ایام با میراث فرهنگی شهرستان ری همکاری کرده و با ارائه توضیحات به مسافران نوروزی آنها را با آثار تاریخی شهرستان ری آشنا می کنند.

رحیم‌زاده افزود: سال گذشته شهرستان ری 20 هزار گردشگر را در خود اسکان داده بود اما پیش‌بینی می شود در سال جاری بیش از این تعداد درشهرستان تا پایان نوروز اسکان یابند.

اوبا بیان اینکه موضوع سلامت و امنیت غذایی مسافران نوروزی در اولویت قرار دارد، افزود: سه سفره خانه و رستوران بین راهی نیز اخطار دریافت کردند که در صورت بی توجهی به اخطارها پلمپ خواهد شد.

او با اشاره به اینکه بازدید گردشگران از آثار تاریخی ری افزایش یافته ، گفت: تاکنون 57 هزار و پانصد و هفتادگردشگر نوروزی از جاذبه تاریخی، طبیعی و دست ساز بازدید کردند .

/خبرنگار: محمد محسنی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار