پذیرش و اسکان 40474 نفر در مراکز اقامتی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی

تبریز (پانا) - معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی از اسکان 40 هزار و 474 نفر روز گردشگر فرهنگی و غیر فرهنگی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان تا پایان پنجم نوروز خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۳۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد
پذیرش و اسکان 40474 نفر در مراکز اقامتی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی

بهروز اصغری اردلانی بیان کرد: از آغاز مسافرتهای نوروزی 98 تاکنون 40 هزار و 474 نفر روز مسافر فرهنگی و دیگر افراد در مدارس و مراکز اقامتی اسکان یافته اند.

وی افزود: بیشترین پذیرش مربوط به شهرهای جلفا، خدا آفرین و بستان آباد بوده است و شهرستانهای کلیبر، سراب، اسکو، مرند ، اهر، خاروانا، چاراویماق، آذرشهر و مراغه رتبه های بعدی جذب گردشگر را به خود اختصاص دادند.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان گفت: در طرح نوروزی امسال علاوه بر مدارس، خانه های معلم، در برخی دیگر از شهرها باشگاه فرهنگیان ، آماده پذیرش مسافران و گردشگران نوروزی است.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون 4 هزار و 449 خانوار در مراکز اقامتی استان در قالب 16 هزار و 16 نفر و 40 هزار و 474 نفر روز در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان پذیرش شدند.

اصغری در پایان با اشاره به شرایط جوی امسال و جلسه روز گذشته ستاد مدیریت بحران استان افزود: آموزش و پرورش استان با بسیج تمامی امکانات و ظرفیتهای اسکان در سطح استان و همچنین توصیه های لازم به روساء نواحی و مناطق و مدیران مدارس تمهیدات لازم را در این خصوص اتخاذ کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار