وزیر کشور: عده‌ای تلاش می‌کنند سیل گلستان را به ظرفیتی برای جلب آرای خود تبدیل کنند

تهران (پانا) - وزیر کشور گفت دولت متعهد به پرداخت خسارت‌های ناشی از سیل است و در اسرع وقت و پس از انجام برآوردهای کارشناسی، به تعهدات خود عمل خواهد کرد.

کد مطلب: ۹۰۳۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد
وزیر کشور: عده‌ای تلاش می‌کنند سیل گلستان را به ظرفیتی برای جلب آرای خود تبدیل کنند

به گزارش ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی روز دوشنبه در شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان گمیشان اظهار کرد: مردم مطمئن باشند خسارت‌های واردشده به آن ها در نتیجه بروز سیل به صورت واقعی و دقیق ارزیابی و به موقع پرداخت می‌شود.
وی بیان کرد: در این وضع که مردم شهرهای گلستان گرفتار سیل و آسیب‌های فراوان ناشی از آن هستند، عده‌ای دست به عقده‌گشایی سیاسی می‌‌زنند و تلاش می‌کنند این حادثه را به ظرفیتی برای جلب آرای خود تبدیل کنند.
رحمانی فضلی ادامه داد: در وضع فعلی، اولویت اول و مهم، دعوت مردم به آرامش و تداوم امدادرسانی به آسیب‌دیدگان و سیل‌زدگان است که این اهداف با کمک همه دستگاه‌های امدادی، ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران در حال انجام است.
وزیر کشور گفت: یکی از اهداف مهم و جدی در مدیریت بحران مناطق سیل‌زده گلستان، تخلیه آب جاری شده در شهرها تا حداکثر 72 ساعت آینده است.
به گزارش ایرنا، با آغاز فعالیت سامانه سرد و بارشی از هفته گذشته بیش از 300 میلی‌متر باران در گلستان بارید و ارتفاع برف در مناطق کوهستانی استان به 1.5 متر رسید.
بخش زیادی از مناطق شمالی و غربی گلستان شامل مزارع کشاورزی، راه ها، خانه های شهری و روستایی به زیر آب رفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار