امام جمعه فشافویه : شعارهای سال رهبری عمدتاً برتحقق اقتصاد مقاومتى و تشویق مردم به مصرف کالاهاى داخلى معطوف است

فشافویه(پانا) - امام جمعه فشافویه در اولین نماز جمعه سال 98 گفت : عید نوروز فرصت خوبی است که ما اخلاق و رفتار اسلامی و دینی را به نمایش بگذاریم .

کد مطلب: ۹۰۳۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه فشافویه : شعارهای سال رهبری عمدتاً برتحقق اقتصاد مقاومتى و تشویق مردم به مصرف کالاهاى داخلى معطوف است

حجت الاسلام استیری در خطبه اول نماز جمعه فشافویه گفت: وقتی از خداوند می‏خواهیم «حول حالنا الی احسن الحال»‏ یعنی خداوند حال ما را به بهترین حالات تغییر بده، برای مثال باید روابط خانوادگی تقویت بشود و صله رحم و بازدیدها افزایش یابد.

او در ادامه افزود: اما باید مراقب باشیم که از ارزشهای دینی و اسلامی غفلت نکنیم که اگر غافل شویم به ضد ارزشها تبدیل خواهد شد، مثلا مصرف گرائی، تجمل گرائی و روابط بی ضابطه میان نامحرمان، غیبت و تهمت و شادی‌های آلوده به گناه و پوشش غیر اسلامی داشتن و به خرافات و سنتهای غلط دامن زدن که اینها ضد ارزش هستند و باید دوری کنیم.

حجت الاسلام استیری دررابطه با شعار سال گذشته و سال جدید رهبری بیان کرد: درایت و تدبیر رهبر معظم انقلاب در انتخاب شعارهاى سال در سال‌هاى اخیر عمدتاً معطوف بر ظرفیت‌سازى و تحقق اقتصاد مقاومتى و تشویق مردم به مصرف کالاهاى داخلى هست وناشى از آن است که معظم له آسیب‌پذیرترین بخش کشور در مواجهه با دشمنان نظام اسلامى را بخش اقتصاد و مسائل معیشت مردم مى‌دانند.

امام جمعه فشافویه خاطر نشان کرد : اگر در سال‌هاى اخیر تدابیر ایشان در انتخاب شعا‌رهاى سال با تبعیت، همراهى و تلاش مسئولین کشور عملیاتى بود، کشور به‌ فشارها و تحریم‌هاى دشمن دچار نمى‌شد و این‌گونه اداره اقتصاد کشور با فراز و نشیب‌هایى که فرصت‌طلبان و بیگانگان بر اقتصاد کشور تحمیل مى‌کنند، مواجه نبودیم.

/خبرنگار:سما شاهوار/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار