کاظمی : نوروز نماد شروع دوباره در مرتبه‌ای بالاتر است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با صدور پیامی نوروز و سال نو را تبریک گفت.

کد مطلب: ۹۰۳۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد
کاظمی : نوروز نماد شروع دوباره در مرتبه‌ای بالاتر است

به گزارش روابط عمومی معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، متن پیام علیرضا کاظمی به شرح زیر است:

«نوروز، نماد خیزش و حیات مجدد و شروع دوباره در مرتبه‌ای بالاتر و والاتر است، فرصت مغتنمی است تا در طلیعه‌ روح‌‌بخش بهار که با میلاد شاهکار خلقت، امیر مومنان، علی ابن ابیطالب همراه است با صمیمانه‌‌ترین کلام بهار و نوروز باستانی را به جامعه تعلیم و تربیت کشور تبریک و تهنیت عرض نمایم.

بی‌گمان تمسک به معارف قرآن کریم و توسل به تعالیم اهل بیت(ع) و اقتدا به راهبردهای محوری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که در آغاز هر سال نقشه راه جامعه اسلامی را تبیین می‌نماید، نویدبخش نیل به آینده‌ای روشن و فردایی بهتر است.

از تمامی کنشگران و نقش آفرینان نظام تعلیم و تربیت می‌خواهم که به یُمنِ ایام رویش و نو شدن، آموزش و پرورش را در نوروزی شدن و نوشوندگی مددرسان باشند.

از خداوند منان سالی سرشار از موفقیت، سلامتی و عاقبت‌ به خیری همراه با پیشرفت، تعالی، سعادت و آرامش در سایه توجهات حضرت ولی‌عصرعجل‌الله تعالی و فرجه الشریف برای شما فرهنگیان عزیز و خانواده محترم و معزز‌تان آرزومندم و با مدد از دعای شریفه یا محول الحول والاحوال، امیداورم خداوند مدبّر و مهربان که دگرگون‌کننده حال و احوال همگان است، همه ی ما را در راه اعتلای نظام تعلیم و تربیت و تعالی نظام جمهوری اسلامی ایران مورد عنایت قرار دهد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار